خبرگزاری کار ایران

دبیر هیات شمشیر بازی آذربایجان غربی خبر داد:

پیگیری تمرینات شمشیربازان ارومیه برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۹۶۶

دبیر هیات شمشیر بازی آذربایجان غربی از برگزاری منظم تمرینات شمشیر بازان استان برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک خبر داد.

علی نجف زاده در گفت وگو با ایلنا به اشاره حضور سه شمشیر باز استان در مسابقات انتخابی المپیک گفت: هم اکنون این ورزشکاران با توجه به شرایط کرونایی تمرینات خود را به صورت منظم برگزار می کنند.

وی از سه شمشیر باز استان به نام‌های هادی رضوی نیا و الهه قهرمانی در اسلحه فلوره وسکینه نوری در اسلحه اپه به عنوان شانس های حضور در المپیک نام برد و افزود: هم اکنون این سه ورزشکار تمرینات خود را برای حضور در انتخابی المپیک به صورت منظم پیگیری می کنند.

دبیر هیات شمشیربازی آذربایجان‌غربی افزود: با توجه به برگزاری احتمالی مسابقات شمشیر بازی انتخابی المپیک در اردیبهشت ماه سال آینده در کره جنوبی در خواست میزبانی اردوی تیم ملی در اسلحه فلوره بانوان و آقایان را به فدراسیون شمشیر بازی ارائه داده ایم.

نجف زاده افزود: از دیگر اقدامات هیات فعال کردن کمیته هاست و کمیته اصلی ما استعدادیابی و آموزش است که از افراد مجرب و تحصیلکرده دانشگاهی استفاده می‌کنیم تا سطح دانش مربیان افزایش یابد و این امر در دراز مدت می تواند به ما کمک کند.

وی با بیان اینکه ورزش ما ورزش المپیکی است، خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اقدامات هیات استعدادیابی از بین نوجوانان در این رشته است که بتوانیم قهرمانانی شایسته در استان را پرورش دهیم.

دبیر هیات شمشیر بازی آذربایجان غربی تاکید کرد: حفظ و پاسداری از نام قهرمانان از دیگر اولویت های این هیات است و امیدواریم با استفاده از ظرفیت های قهرمانان استان، قهرمانان دیگری تا بازی های آسیایی و المپیک تحویل جامعه ورزشی ایران دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز