خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم ارومیه :

سیاهه مشکلات شهری ارومیه سر به فلک کشیده است/ ضرورت حل مشکلات باغداران استان

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۳۷۰

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: سیاهه مشکلات در شهری که با دو کشور عراق و ترکیه هم مرز است و از پایانه صد ساله بر خوردار است سر به فلک کشیده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، وحید جلال زاده نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز سه‌شنبه- ۶ آبان ماه-  در نطق میان دستور خود طی سخنانی گفت:  چرا استانی که امکانات و ظرفیت‌های فراوان دارد، با دو کشور مرز مشترک و پایانه صد ساله دارد، درگیر مشکلات و مصائب گوناگون است. چرا در زمان مشکلات و بحران‌ها مردم پای کار هستند اما در زمان سرمایه‌گذاری خبری از دولت نیست.

جلال زاده در ادامه بیان داشت: آذربایجان غربی قطب کشاورزی ایران است؛ کشاورزان ارومیه اقتصاد این شهر را پایدار می کنند. مشکلات سیب و انگور در این استان  باید ساماندهی شود. امسال خستگی کشاورز بیش از پیش خواهد بود با توجه به افزایش سرسام آور قیمت کود ،سم و بذر در سال آینده با مشکلات امنیت غذایی مواجه خواهیم شد.

جلال زاده خطاب به وزیر راه و شهرسازی هم گفت:این وزارتخانه باید در تکمیل قطعه سوم آزاد راه شهید کلانتری بکوشد همچنین دولت باید حق نیروهای شرکتی را بدهد و در قراردادی شدن آنها با مجلس همراه شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز