خبرگزاری کار ایران

رکورد بی سابقه بستری بیماران مبتلا به کرونا در آذربایجان‌غربی/۳۰۴بستری در ۲۴ساعت گذشته

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۲۰۹

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه در ۲۴ساعت گذشته ۳۰۴بیمار مبتلا به سندرم حاد تنفسی در بیمارستان های استان بستری شده افزود: شاهد رکورد بی سابقه بستری بیماران کرونایی در استان هستیم.

به گزارش ایلنا،جواد آقازاده در جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا با اشاره به مشکلات موجود اظهار داشت: یکی از مشکلات این است که درمانگاه‌های بخش خصوصی و مطب‌ها بیماران کرونایی را به مراکز بهداشت معرفی نمی‌کنند در حالی که مراکز بهداشت بیماران کرونایی را مراقبت و کنترل می‌کنند اما این اقدام‌ها برای سایر بیماران معرفی نشده انجام نمی‌شود.

وی با اشاره به رکورد بی سابقه بستری‌های آذربایجان غربی طی ۲۴ ساعت گذشته بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۰۴ نفر بستری جدید به بیماران بستری استان افزوده شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی بیان کرد: تعداد بیماران بستری  سندرم حاد تنفسی یک هزار و ۴۲۷ نفر است که از این تعداد ۲۶۹ نفر در بخش آی سی یو بستری بوده و ۷۴ نفر به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

آقازاده درباره تعداد تست‌های انجام شده برای تشخیص کووید ۱۹ افزود: به طور متوسط روزانه یک هزار و ۵۰۰ تست در استان انجام می‌شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در برخی شهرها از جمله بوکان، خوی و سلماس آمار مبتلایان افزایش یافته است و در شهرهای خوی طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۵ بیمار بستری شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز