خبرگزاری کار ایران

آقازاده خبر داد:

آغاز توزیع داروی انسولین مورد نیاز بیماران دیابتی در داروخانه های آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۸۹۶

مدیر نظارت و ارزیابی مواد و فرآورده‌های دارویی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: ۱۴۰ داروخانه در شهرستان‌های مختلف استان، انسولین مورد نیاز بیماران دیابتی را توزیع می‌کنند.

به گزارش ایلنا،فاطمه آقازاده، اظهار داشت: ۱۴۰ داروخانه در شهرستان‌های مختلف استان، انسولین مورد نیاز بیماران دیابتی را توزیع می‌کنند.

وی تصریح کرد: سهمیه انسولین توزیعی شامل اقلام مختلفی نظیر اپیدرا، نوومیکس، لانتوس، لومیر، اباساگلار و همولاگ است.

مدیر نظارت و ارزیابی مواد و فرآورده‌های دارویی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی افزود: از کل داروخانه‌های توزیع کننده انسولین برای بیماران دیابتی، بیش از ۵۰ داروخانه در مرکز استان، ارومیه قرار دارد که به صورت روزانه و شبانه روزی، این ماده دارویی را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند.

آقازاده ادامه داد: روند توزیع انسولین در استان به هیچ وجه با وقفه مواجه نشده و در ۲ ماه گذشته شامل مهر و شهریور، بیش از ۲۰۱ هزار عدد انسولین قلمی‌توزیع شده است.

وی بیان کرد: مردم در صورت نیاز برای دریافت انسولین می‌توانند از ساعت هشت صبح تا هشت شب با شماره رایگان ۱۹۰ تماس گرفته و از داروخانه‌های معین در این زمینه اطلاع یابند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز