خبرگزاری کار ایران

افزایش محدودیت‌های کرونایی در آذربایجان غربی تا دهم آبان ماه

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۴۴۱

برای چهارمین هفته‌ متوالی محدودیت های کرونایی در آذربایجان غربی تمدید شد

به گزارش ایلنا، به دنبال درخواست و پیگیری ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا مبنی بر لزوم تمدید محدودیت‌های اعمال شده به منظور کنترل شیوع بیماری کرونا، کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با تمدید محدودیت‌های کرونایی به مدت یک هفته دیگر از ۲آبان  تا ۱۰ آبان ماه در آذربایجان غربی موافقت کرد.

بر این اساس مصادیق محدودیت شامل دانشگاه ها، مدارس، مدارس شبانه روزی، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه ای، مهد‌های کودک، زبانسرا‌ها و سایر آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، استخر‌های سرپوشیده، سینما، تئاتر و مراکز مشابه، موزه و باغ موزه‌ها و تالار‌های پذیرائی است.

علاوه بر این، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، مساجد و مصلی‌ها، برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش ها، باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته، جودو و موارد مشابه، کافه، قهوه خانه و چایخانه ها، باغ وحش و شهربازی ها، مراکز تفریحی آبی، باشگاه‌های بدنسازی و برگزاری نماز جمعه نیز شامل محدودیت ها هستند.

قبلا  زمان محدودیت ها  تا ۳آبان ماه اعلام شده بود  که براساس مصوبه جدید این ستاد تا ۱۰ آبان ماه تمدید شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز