خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی خبر داد:

۲٠٠٠ بسته کمک آموزشی سهم آذربایجان غربی در پویش پازل همدلی

asdasd
کد خبر : ۹۸۱۶۰۱

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی گفت: سهم استان از پویش پازل همدلی، ۲۰۰۰ بسته کمک آموزشی برای نیازمندان است.

به گزارش ایلنا، سعید فریور به اشاره به پویش سراسری پازل همدلی گفت: پویش پازل همدلی با همکاری انجمن صنفی تولیدکنندگان نوشت افزار، آوای پیک تحریر ایرانیان، موسسه خیریه نیک گامان و کمک و مشارکت همه مردم ایران برای تهیه و تامین نوشت افزار و وسایل لوازم التحریر برای دانش‌آموزان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور برگزار شده است.

فریور با اشاره به سهم اختصاصی به استان در این پویش افزود: تعداد ۲٠٠٠ بسته برای ۲٠٠٠ دانش آموز استان اختصاص داده شده اما این تعداد کمک در صورت تکمیل پازل توسط کمک های مردمی به استان تعلق خواهد گرفت و در واقع تعداد بسته های لوازم تحریر به نسبت تکمیل قطعه های پازل خواهد بود.

وی افزود: در این پویش، پازل نقشه ایران با ۶۰۰ هزار قطعه که در نقشه هر استان هم نمادهای میراث فرهنگی آن استان درابعاد ۲۰ متر در ۳۰ متر نقش بسته است برای علاقمندان، خیرین و مردم ایران اسلامی که قصد مشارکت در این پویش را  دارند تهیه شده است. 

فریور تصریح کرد: با مراجعه به سایت پازل همدلی به نشانی http://puzzlehamdeli.ir اطلاعات خود را وارد و سپس استان و شهرستان خود را انتخاب کنید یک یا چند قطعه پازل را  به نام خود ثبت و خریداری کنید تا کمکی به دانش آموزان منطقه شهری و استانی مدنظر خود در زمینه تهیه نوشت افزار انجام دهید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز