خبرگزاری کار ایران

آذربایجان غربی دومین استان مجهز به سیستم مکانیزه صدور سند تک برگی در کشور

asdasd
کد خبر : ۹۸۰۶۳۵

مدیر کل پست آذربایجان غربی گفت:آذربایجان غربی بعد از تهران دومین استان مجهز به سیستم مکانیزه صدور سند تک برگی در کشور است.

مجید فرخی مقدم در گفت و گو با ایلنا،با اشاره به افزایش خرید های اینترنتی به دلیل  شیوع بیماری کرونا گفت: در ۶ ماهه نخست امسال ۱۴۰ درصد مرسوله های پستی به صورت خرید اینترنتی افزایش داشته است.

وی از فعالیت  ۸۲۵ واحد پستی در استان خبر داد و افزود: از این تعداد  ۴۵۶ واحد روستایی و ۳۶۸ مورد  واحد شهری را شامل می شود.

مدیر کل پست آذربایجان غربی از راه اندازی سامانه صدور گواهی کد پستی در استان خبر داد و گفت:شهروندان می توانند برای دریافت کد پستی هویت مکانی خود با مراجعه به سامانه نسبت به دریافت کد پستی ۱۰رقمی اقدام کنند.

وی افزود: با توجه به تعداد بالای مراجعه کنندگان به اداره کل پست متاسفانه کاستی های در رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی وجود داشته که باعث ابتلای ۳۱ نفر از کارکنان این اداره به بیماری کرونا شده است.

فرخی با بیان اینکه در سطح استان ۳۲۵ نامه رسان فعالیت می کنند، گفت: برای قطع زنجیره کرونا تمامی نامه رسان ها مجهز به دستگاه پوز هستند و از هرگونه تحویل پول نقد برای خرید های نیابتی اجتناب می کنند.

مدیر کل پست آذربایجان غربی تصریح کرد: آذربایجان غربی بعد از استان تهران دومین استان در کشور است که به سیستم مکانیزه صدور سندهای تک برگی مجهز شده و در ۶ ماهه اول سال ۹۹ تعداد ۳۴هزار سند تک برگ در سطح استان صادر شده است.

فرخی مقدم از همکاری اداره پست استان با دادگستری آذربایجان غربی خبر داد و گفت: ماهانه میانگین ۹هزار پرونده قضایی در سطح استان تبادل می‌شود.

وی در پایان به تحریم های بین المللی ایران اشاره کرد و گفت: خوشبختانه شرکت ملی  پست جمهوری اسلامی ایران به دلیل مراودات بین المللی شامل تحریم ها  نشده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز