خبرگزاری کار ایران

توزیع ۱۲۰۰تن گاز مایع در سطح منطقه ارومیه

asdasd
کد خبر : ۹۷۸۶۶۷

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه گفت از اول مهر ماه تاکنون ۱۲۰۰ تن گاز مایع در سطح منطقه ارومیه توزیع شده است.

احمد مجرد در گفت وگو با ایلنا با اشاره به کمبود گاز مایع در سطح استان افزود تا پایان مهرماه سال جاری ۱۰۰ درصد توزیع گاز مایع به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه سدف انجام می شود از متقاضیان بخش های صنفی و صنعتی درخواست می‌شود در فرصت باقی مانده در سامانه درخواست فراورده های نفتی به آدرسhttps://newtejaratasan.niopdc.irثبت نام کنند.

مجرد افزود: مصرف کنندگان واقعی اعم از بخش خانوار و صنفی و صنعتی استقبال خوبی از اجرای طرح الکترونیکی توزیع گاز مایع انجام داده‌اند و در حال حاضر میزان مصرف گاز مایع در کارت بانکی سرپرستان خانوار و سایر مصرف کنندگان شارژ می شود.

وی افزود: ۱۵۰ هزار خانوار شهری و روستایی فاقد اشتراک گاز طبیعی در مرکز و شهرهای شمال استان نفت سفید مصرف می‌کنند که به صورت ماهانه گاز مایع مورد نیاز این بخش در کارت بانکی آنها ثبت شده و در سامانه سدف شارژ می شود ثبت نام این بخش توسط شرکت انجام شده و نیازی به ثبت نام مجدد ندارند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه خاطرنشان کرد: به منظور سهولت دسترسی ثبت نام متقاضیان به خصوص مصرف کنندگان فصلی و موقت از قبیل تهیه کنندگان رب خانگی، عرقیات گیاهی و شیره پزی انگور، تعدادی از کارکنان منطقه با تجهیزات رایانه و اینترنت در شرکت ها و تاسیسات مردمی مستقر شده و به صورت رایگان از مردم ثبت نام می کنند.

وی در پایان ضمن اشاره به برداشت کامل سهمیه اختصاصی به منطقه از پالایشگاه‌های مبدا گفت: از ابتدای مهرماه تاکنون ۱۲۰۰ و گاز مایع در سطح منطقه ارومیه توزیع شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز