خبرگزاری کار ایران

سینماهای ارومیه تعطیل شد

asdasd
کد خبر : ۹۷۸۰۰۶

رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی گفت: سینماهای ارومیه یک بار دیگر به علت شروع بیماری کرونا و با هدف جلوگیری از انتشار این ویروس تا هجدهم مهر ماه سال جاری تعطیل شد.

احد هوشمند قره باغ در گفت و گو با ایلنا، با اشاره به وضعیت شروع بیماری کرونا در استان و شهرستان ارومیه بیان کرد سینما های تحت پوشش حوزه هنری بر اساس مصوبات و ابلاغیه جدید ستاد مبارزه با کرونا آذربایجان غربی تا هجدهم مهر ماه سال جاری تعطیل هستند.

وی افزود: با وجود رعایت همه نقاط بهداشتی از جمله ضدعفونی محیط سینما و لزوم استفاده از ماسک برای مخاطبان سینماهای حوزه هنری استان در راستای ابلاغیه ستاد مبارزه با کرونا آذربایجان غربی تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به تامین هزینه‌های سینماها در کشور از محل فروش بلیت سینما اضافه کرد: متاسفانه از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور حوزه هنری خسارات فراوانی را در زمینه سینما داری متحمل شده است که عدم تولید و اکران فیلم های دسته اول در پرده های سینما تیکت ماه گذشته و نبود استقبال از سوی مخاطبان سینما برای حضور در سالن های اکران فیلم مشکلاتی هستند که کرونا باعث آن بوده است.

به گزارش ایلنا شهرستان ارومیه در حال حاضر دارای سه باب سینما با چهار سالن نمایش است که در همین راستا سینما آزادی در این شهرستان از دهه فجر سال گذشته جهت بازسازی و تبدیل آن به پردیس سینمایی تعطیل است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز