خبرگزاری کار ایران

مراجعه ۳۲ هزار مورد وسایل نقلیه سنگین به مراکز معاینه فنی آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۹۷۴۲۹۳

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از مراجعه ۳۲هزار وسایل نقلیه سنگین به مراکز معاینه فنی استان خبر داد.

 به گزارش ایلنا ارسلان شکری با اعلام این خبر اظهار داشت: در نیمه نخست سال جاری بالغ بر ۳۲ هزار مورد مراجعه وسایل نقلیه سنگین به  ۷ مرکز موجود معاینه فنی این وسایل نقلیه در استان ثبت گردیده است که از این تعداد بالغ بر ۲۸ هزار مورد منجر به قبولی در تست معاینه فنی شده و نزدیک به ۴ هزار مورد هم از تست معاینه فنی رد شده اند.

  شکری افزود : کامیون ، کشنده و مینی بوس بیشترین نوع وسایل نقلیه سنگین مراجعه کننده در شش ماهه نخست سال جاری به مراکز معاینه فنی هستند بطوریکه در این مدت بالغ بر ۶۰۰ دستگاه کامیون ، نزدیک به ۳۰۰ دستگاه کشنده و بالغ به ۲۰۰ دستگاه مینی بوس مورد تست معاینه فنی قرار گرفتند.

 وی گفت : در تست معاینه فنی وسایل نقلیه سنگین معیارهایی همچون میزان کدری دود ، میزان صدا ، لغزش جانبی چراغها ، تست سرعت ، ترمز ها ، لقی جلوبندی و فرمان ، نور چراغها و آج لاستیک ها مورد آزمایش و بررسی قرار میگیرد.

 این مقام مسئول ادامه داد :عملکرد ضعیف سیستم ترمز ها، میزان کدری دود و نور چراغ هابیشترین مواردی بودند که در تست معاینه فنی وسایل نقلیه سنگین موجب رد آنها شده است. 

 شکری در پایان ابراز امیدواری کرد با احساس مسئولیت رانندگان وسایل نقلیه سنگین بخصوص وسایل نقلیه سنگین عمومی مثل اتوبوس و مینی بوس و مراجعه به موقع و متناوب آنها به مراکز معاینه فنی و نیز رفع نقیصه های وسایل نقلیه خود شاهد امنیت کامل کاربران این وسایل نقلیه و آرامش آنها در عبور و مرور در جاده ها توسط خود و سایر وسایل نقلیه باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز