خبرگزاری کار ایران

اجرای عملیات بهسازی آسفالت ۲۲۸ کیلومتر از محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۹۷۳۶۰۳

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: در شش ماهه نخست سال جاری ۲۲۸ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان لکه گیری و روکش آسفالت شده است.

  ارسلان شکری در گفت وگو با ایلنا، با اشاره به نزدیک ۲۲۸ کیلومتر عملیات لکه گیری و روکش آسفالت محور های مواصلاتی استان در نیمه نخست سال جاری گفت : از این مقدار بالغ بر ۱۰۲ کیلومتر مربوط به عملیات لکه گیری و نزدیک به ۱۲۶ کیلومتر هم متعلق به عملیات روکش آسفالت بوده است.

 وی ادامه داد : جمع کل تناژ آسفالت مصرفی در شش ماهه اول سال جاری برای لکه گیری و روکش آسفالت محور های مواصلاتی استان نزدیک به ۲۱۵ هزار تن بوده که این حجم در راههای بزرگراه ، اصلی ، فرعی و روستایی مصرف شده است.

 شکری افزود: بیشترین عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در محور های فرعی به طول نزدیک به ۱۰۲ کیلومتر انجام گرفته و همچنین نزدیک به ۴۴ کیلومتر از راههای روستایی ، بالغ بر ۲۹ کیلومتر از راههای اصلی و ۱۳ کیلومتر از بزرگراه ها در این مدت لکه گیری و روکش آسفالت شده اند.

 این مقام مسئول گفت : در محور نقده - پیرانشهر بطول یک کیلومتر عملیات روکش آسفالت، در محور ارومیه - اشنویه بطول بالغ بر ۴ کیلومتر روکش آسفالت ، در محور روستایی ارومیه - نازلو - لک پر - چونقرالو مجموعا بطول ۱۰ کیلومتر روکش آسفالت و ۶ کیلومتر لکه گیری ، در محور خوی - ایواوغلی به طول ۵ کیلومتر روکش آسفالت ، در محور میاندوآب - سرچم بطول ۱۱ کیلومتر لکه گیری و در محور پلدشت - مرگنلر بطول ۴ کیلومتر روکش آسفالت انجام گرفته است.

 شکری در پایان ابراز امیدواری کرد در ادامه سال جاری و تا پایان سال با همت راهداران و تخصیص اعتبارات کافی شاهد رشد بیشتر عملیات لکه گیری و روکش آسفالت محورهای مواصلاتی استان و در نتیجه ایمن سازی آنها باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز