خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان:

توزیع خارج از شبکه سیلندر گاز مایع در آذربایجان‌غربی غیرقانونی است

asdasd
کد خبر : ۹۷۳۵۸۹

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: گاز مایع باید در مناطقی که فاقد لوله‌کشی گاز است، از طریق کارت الکترونیکی که از سوی شرکت نفت و پخش فرآورده‌های نفتی تعیین شده پخش شود و توزیع خارج از شبکه غیرقانونی است.

به گزارش ایلنا، غلامرضا بابایی با اشاره به علل کمبود گاز مایع در استان، اظهار داشت: یکی از دلایل کمبود گاز مایع در آذربایجان‌غربی تعمیر و نگهداری پالایشگاه اراک به عنوان یکی از عمده تأمین کننده‌های گاز مایع استان است.

وی با اشاره به توزیع غیرقانونی سیلندر گاز مایع در سطح شهر، افزود: توزیع سیلندر گاز مایع برای خودروهای گاز سوز LPG در سطح شهر به غیر از تاکسی‌های شهری که پمپ سوختگیری خاصی دارند ممنوع است و در صورت مشاهده، با متخلفان مطابق قانون برخورد خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی یادآور شد: در حال حاضر قیمت مصوب گاز مایع برای هر سیلندر 11 کیلویی 9 هزار و 700 تومان است که فروش بالاتر از قیمت مصوب تخلف بوده و مردم می‌توانند گرانفروشی، احتکار، عدم توزیع و توزیع خارج از شبکه را از طریق سامانه شبانه روزی 124 ستاد خبری سازمان گزارش دهند تا در کمترین فرصت رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه در این فصل عرق‌گیری سنتی و تهیه رب خانگی با استفاده از گاز مایع در خانه باغ ها افزایش یافته است، ادامه داد: با توجه به مصرف گاز مایع در باغات به خصوص در این فصل، توزیع گاز مایع فعلا مقابل درب ایستگاه شرکت‌های توزیع گاز مایع، به مصرف کنندگان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز