خبرگزاری کار ایران

کسب ۲ مدال از مسابقات قهرمانی کشور توسط دوندگان آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۹۷۳۳۵۱

رئیس هیات دوومیدانی آذربایجان‌غربی گفت: تیم ۹ نفره اعزامی استان به مسابقات قهرمانی کشور در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان موفق به کسب یک مدال نقره و یک مدال برنز شد.

به گزارش ایلنا،حسین فهیمی با اشاره به برگزاری مرحله اول رقابت های قهرمانی باشگاه‌های کشور در ۲ بخش نوجوانان و جوانان پسر و دختر به میزبانی تهران گفت: تیم آذربایجان‌غربی با ۹ نفر در این رقابت‌ها شرکت کرد.

وی افزود: در پرتاب چکش پسران  مبین کوثری با پرتاب ۴۷.۴۸ متر به مقام دوم دست یافت؛ البته در این رشته سهند نوری پرتابگر اهل ارومیه و عضو تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد با ۶۲.۶۹ متر مقام اول کشور را از آن خود کرد.

رئیس هیات دوومیدانی آذربایجان‌غربی ادامه ‌داد: در رقابت نهایی دو ۱۰۰ متر نیز محسن یاسی کندی بعد از کسب زمان ۱۱.۱۸ ثانیه و رتبه اول گروه به فینال رسید و در این مرحله با زمان ۱۱.۱۴ ثانیه مقام سوم را کسب کرد.

فهیمی گفت: در دو ۲ هزار متر دختران نیز سپیده اسلام پرست با زمان ۱۱ دقیقه و ۵۵ ثانیه و ۸۶ صدم ثانیه به مقام ششمی دست یافت.

وی اضافه کرد: در ۲ مرحله مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور، علی مرادی پرتابگر ارومیه‌ای در قالب تیم دانشگاه آزاد با پرتاب‌های معادل ۶۲.۹۰ متر در مرحله اول و ۶۱.۲۲ متر در مرحله دوم، دو بار مقام سوم کشور را از آن خود کرد.

اولین مرحله از مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور نوجوانان و جوانان پسر و دختر در مواد ۱۰ کیلومتر پیاده روی، ۵۰۰۰ متر، پرتاب وزنه، پرش ارتفاع، ۱۰۰ متر مقدماتی، ۱۱۰ متر با مانع، ۳۰۰۰ متر با مانع، پرتاب چکش و پرش طول و سه ماده از ماده پنجگانه به میزبانی تهران برگزار شد.

به گزارش ایلنا،تیم آذربایجان‌غربی با ۹ ورزشکار، ۳ نفر در قسمت پسران و ۶ نفر در قسمت دختران در این رقابت‌ها شرکت کرده بود.

متین ناجی، مبین کوثری و محسن یاسی کندی با مربیگری جمال رسول پور در بخش پسران و الهام امین خواه، آیناز نوزاد، سپیده اسلام پرست، روژبین جهانی، تینا سوداگر، ملیسا نجف اشرفی و نازلی صبوری با مربیگری مهدیه مقبلی در بخش دختران ورزشکاران اعزامی آذربایجان‌غربی به این مسابقات بودند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز