خبرگزاری کار ایران

شهردار ارومیه خبر داد:

استفاده از ماسک در ناوگان حمل و نقل عمومی ارومیه اجباری شد

asdasd
کد خبر : ۹۷۲۲۳۴

شهردار ارومیه از اجباری شدن استفاده از ماسک در ناوگان حمل و نقل عمومی به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پیشگیری از تشدید کرونا خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد حضرت پور با اعلام خبر درباره الزام استفاده از ماسک در ناوگان حمل و نقل ارومیه گفت: با توجه به اوج گیری شیوع ویروس کرونا، ابلاغ رسمی استفاده از ماسک در ناوگان حمل و نقل عمومی برای رانندگان و مسافرین الزامی شد.

 وی خاطرنشان کرد: در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک توسط مسافرین، اجازه استفاده از ناوگان جهت تردد به آنها داده نخواهد شد.

 شهردار ارومیه از همه رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی و مسافران درون شهری درخواست کرد، در اجرایی کردن این بخشنامه به منظور حفظ سلامت سلامت خود و پیشگیری از تشدید شیوع کرونا همکاری لازم را داشته باشند.

 وی افزود: در حال حاضر شهر ارومیه در وضعیت قرمز قرار دارد و از شهروندان درخواست می‌کنیم جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا زدن ماسک و همچنین توصیه های بهداشتی هنگام خروج از منزل را رعایت کنند.

حضرت پور خاطرنشان کرد: با توجه به آغاز فصل پاییز و گسترش شیوع بیماری های فصلی، خطر تشدید شیوع ویروس کرونا را باید جدی گرفت.

 وی افزود: تمام تلاش مدیریت شهری ارومیه و این معطوف شده که با رعایت پروتکل های بهداشتی از تشدید شیوع کرونا پیشگیری کند و اعلام می داریم که خدمات شهرداری شامل فقط آن دسته از افراد می شود که پروتکل های بهداشتی را رعایت و ماسک می زنند.

 شهردار ارومیه ابراز امیدواری کرد که با رعایت پروتکل های بهداشتی و زدن‌ماسک زنجیره ویروس کرونا قطع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز