خبرگزاری کار ایران

محسن زاده خبر داد:

برگزاری دومین جشنواره استعدادهای برتر در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۹۷۲۰۷۹

رئیس هیات اجرایی جشنواره از برگزاری دومین جشنواره استعدادهای برتر در آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش ایلنا، سعید محسن زاده با بیان اینکه کشف استعدادهای برتر مهمترین طرح این جشنواره است، افزود: متاسفانه یکی از معضلات فرهنگی و هنری استان سفر هنرمندان به کشورهای همسایه و شرکت در جشنواره‌های گوناگون استعدادیابی در این کشورها است.

محسن زاده افزود: هدف از برگزاری این جشنواره جلوگیری از خروج ارز از کشور و مهاجرت هنرمندان استان به کشورهای همسایه بیان کرد.

 وی با بیان اینکه ثبت‌نام در این جشنواره کاملاً رایگان است افزود: شرکت کنندگان در این جشنواره می‌توانند در یکی از هفت رشته بازیگری, تردستی, استعداد های عجیب, حرکات نمایشی ورزشی, نوازندگی, خوانندگی و استند آپ کمدی شرکت کنند.

رئیس هیئت اجرایی جشنواره به برگزاری اولین دوره جشنواره استعدادهای برتر در سال گذشته  اشاره کرد و گفت در نخستین جشنواره استعدادهای برتر که در سال گذشته برگزار شد ۹۸۳ نفر ثبت نام کرده بودند که از این تعداد ۲۱۱ نفر برای مرحله اول انتخاب شدند و بعد از اجرا ۱۱۶ نفر راهی مرحله دوم و ۷۶ نفر راهی مرحله نیمه نهایی شدند و در نهایت ۲۶ نفر در فینال حضور داشتند.

محسن زاده خاطرنشان کرد: در سال گذشته شرکت کننده هایی از استان‌های اصفهان, یزد, تهران, فارس,خراسان رضوی, آذربایجان شرقی و غربی, مازندران و زنجان حضور یافتند.

وی به تفاوت‌های برگزاری جشنواره استعدادهای برتر امسال نسبت به سال گذشته اشاره کرد و گفت: جشنواره امسال در هفت شهر استان که شامل ارومیه, نقده,ماکو, مهاباد, میاندوآب,خوی و سلماس می شود به صورت حضوری برگزار خواهد شد و  در مرحله نهایی با حضور نفرات برگزیده، این جشنواره در ارومیه و در فرهنگسرای جوان این شهر برگزار شده و نفرات برتر معرفی خواهند شد.

وی در خاتمه مهمترین دستاورد جشنواره نخست را ورود ۵۰ نفر از شرکت کنندگان در این جشنواره به بازار کار عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز