خبرگزاری کار ایران

بهره‌مندی بیش از ۱۱ هزار مشترک آذربایجان غربی از انشعاب رایگان گاز

asdasd
کد خبر : ۹۷۱۱۲۹

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی از واگذاری بیش از ۱۱ هزار و ۹۰۰ انشعاب رایگان گاز و اماکن مذهبی و اقشار آسیب‌پذیر استان خبر داد.

به گزارش ایلنا،علیرضا شیخی با بیان این خبر اظهار داشت: براساس قانون، مساجد، حسینیه‌ها، اماکن مذهبی اقلیت‌های دینی، خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی از پرداخت حق انشعاب گاز معاف هستند.

وی افزود: از زمان تصویب این قانون، در مجموع ۱۱ هزار و ۹۱۲ انشعاب رایگان در استان واگذار شده است، که عمده این انشعابات واگذار شده، مربوط به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی است.

مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی  با اشاره به تفکیک انشعابات رایگان واگذار شده در استان، تصریح کرد: تاکنون به ۲ هزار و ۳۲۰ مسجد، ۵۰۳ حسینیه، ۱۳۱ اماکن مذهبی اقلیت‌های دینی، ۳۲ حوزه علمیه، ۲هزار ۹۷۵ مددجوی بهزیستی، ۴هزار و ۹۳۶ مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) ویک هزار و 46 مددجوی مشترک کمیته امداد و بهزیستی، انشعاب رایگان واگذار شده است.

شیخی با بیان اینکه سال گذشته در مجموع به ۲۷۷ مورد از اماکن مذهبی و حوزه‌های علمیه انشعاب رایگان واگذار شد،  بیان کرد: علاوه بر این طی سال ۹۸ تعداد یک هزار و ۵۶۴ انشعاب رایگان نیز به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی واگذار شد.

وی در ادامه با تاکید بر آمادگی شرکت گاز آذربایجان‌غربی برای ارائه خدمت به جامعه هدف مطابق با قوانین مصوب و مقررات کشوری، یادآور شد: تداوم این اقدام در چارچوب توانمندسازی خانواده‌های کم‌بضاعت و نیز برخورداری گروه‌های هدف این طرح، همچنان در دستور کار این شرکت قرار دارد.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی، خاطرنشان کرد: خانوارهای شامل این طرح می‌توانند پس از دریافت معرفی‌نامه از دستگاه حمایتی ذی‌ربط و ارائه آن در زمان اشتراک‌پذیری، از این امتیاز قانونی برخوردار شوند.

به گفته شیخی، طی سال جاری نیز به ۹ مورد از مساجد و حسینیه‌ها، انشعاب رایگان واگذار شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز