خبرگزاری کار ایران

جانشین سپاه شهدای آذربایجان‌غربی خبر داد:

برگزاری ۱۰۰ عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس توسط سپاه شهدای آذربایجان‌غربی

asdasd
کد خبر : ۹۷۰۹۳۹

جانشین سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: از برگزاری ۱۰۰ عنوان برنامه توسط سپاه شهدای آذربایجان غربی همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ تقی نجمی در نشست خبری گفت: 100 ویژه برنامه توسط سپاه شهدای آذربایجان غربی همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود که یکی از برنامه های شاخص این هفته دیدار فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس با رهبر معظم انقلاب است که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می شود.

وی همچنین از تجلیل رزمندگان دفاع مقدس خبر داد و گفت: در طول این هفته ۳۷ هزار رزمنده دفاع مقدس در استان مورد تجلیل قرار خواهند گرفت. 

نجمی تصریح کرد:به مناسبت چهل سالگی و در طول هفته دفاع مقدس، ۸۰ عنوان یادواره شهدا در سطح استان برگزار خواهد شد.

وی به برنامه‌های این جشنواره اشاره کرد و افزود: طرح ۴ میلیون صلوات جهت رهایی از ویروس منحوس کرونا، پاسداشت شهدای سلامت در استان،  برگزاری مسابقات ورزشی و برگزاری جشنواره فرهنگی عرشیان خاکی  از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس است‌.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره فرهنگی هنری  عرشیان خاکی در استان خاطر نشان کرد:این جشنواره با آثار مختلف از جمله عکس،فیلم،موشن گرافی و دلنوشته در طول هفته دفاع مقدس برگزار می شود و از ۴۰ اثر برتر تجلیل به عمل خواهد آمد.

جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی به پروژه‌های قابل افتتاح سپاه در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: ۲۰۰۰ پروژه در طول هفته دفاع مقدس افتتاح خواهد شد که ۵۰۰ پروژه مربوط به مسکن مددجویی و ۱۵۰۰ پروژه مربوط به  محرومیت زدایی در استان است که با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

نجمی همچنین از برگزاری اردوی راهیان نور در استان خبر داد و افزود: با توجه به شرایط کرونایی در استان ۴۰ اردوی راهیان نور با رعایت پروتکل های بهداشتی و به صورت محدود از لحاظ نفرات و ساعات در ۷ یادمان شهدای استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز