خبرگزاری کار ایران

وحیدی خبر داد:

برگزاری ۴۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۹۷۰۳۰۴

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی در تشریح برنامه های چهلمین سالگرد دفاع مقدس از برگزاری ۴٠ عنوان برنامه در بخش های مختلف در سطح استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ جلیل وحیدی از برگزاری نمایشگاه به مناسبت هفته دفاع مقدس در پارک ائللر باغی ارومیه خبر داد و گفت: در این نمایشگاه بیشتر از تجهیزات و موضوعات آثار حجمی استفاده خواهد شد تا مانع ایجاد تجمع در نمایشگاه شود.

وحیدی افزود:به دلیل وضعیت قرمز کرونایی در استان برپایی نمایشگاه ها در سطح شهرستان ها کنسل و به جای آن از نمایش سیار خودرویی در این شهرستانها استفاده خواهد شد.

وی افزود: افتتاح ۴٠ عنوان پروژه ، برگزاری نمایشگاه در ارومیه ، برپایی نمایشگاه سیار در سطح استان ، افتتاح یادمان شهید کاظمی ، افتتاح و اجرای ۴٠ نماد دفاع مقدس و اجرای برنامه زنگ شهدا در ۴٠ مدرسه از جمله برنامه های گرامیداشت دفاع مقدس در سطح استان است.

وحیدی تصریح گرد:با توجه به شیوع بیماری کرونا و حذف بسیاری از برنامه های حضوری هفته گرامیداشت دفاع مقدس باید  توجه بیشتری  به فضا سازی شهری صورت گیرد که مقرر شده شهرداری ارومیه در ۴۰ نقطه  از شهر ارومیه نمادهای دفاع مقدس را نصب کند.

وحیدی با بیان اینکه امسال با شعار "ما قوی هستیم" برنامه های هفته دقاع مقدس آغاز می شود خاطر نشان کرد:نهادینه سازی گفتمان و ارزش‌های دفاع مقدس از محوریت های اصلی برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان است.

وی از ویزیت رایگان در مناطق محروم استان خبر داد و گفت: برپایی دو بیمارستان صحرایی برای مداوای نیازمندان و اعزام ۴۰ گروه پزشکی برای ویزیت رایگان در  مناطق محروم استان از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس است.

دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در آذربایجان غربی ارتباط مستقیم با مقام معطم رهبری را مهمترین برنامه این هفته اعلام کرد و افزود:این ارتباط از طریق ویدئو کنفرانس و در حسینیه ثار الله ارومیه انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز