خبرگزاری کار ایران

اکران فیلم سینمایی"آبادان یازده 60" در سینما ایران ارومیه

asdasd
کد خبر : ۹۶۹۷۵۸

مدیر امور سینمایی حوزه هنری آذربایجان غربی گفت:همزمان با هفته دفاع مقدس فیلم فاخر، جذاب و مهیج «آبادان یازده ۶۰» در سینما ایران ارومیه اکران می‌شود.

به گزارش ایلنا،مسعود یکانی از اکران فیلم  سینمایی «آبادان یازده ۶۰» در سینما ایران این شهر همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.

وی اظهار داشت: سینما ایران ارومیه از روز پنجشنبه 27 شهریور ماه اکران این فیلم را آغاز کرده است.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری آذربایجان غربی گفت: این فیلم به کارگردانی مهرداد خوشبخت و به تهیه‌کنندگی حسن کلامی بوده و پخش آن با موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز حوزه هنری است.

یکانی ادامه داد: علیرضا کمالی، حسن معجونی، ویدا جوان، شبنم گودرزی، حمیدرضا محمدی و نادر سلیمانی در این فیلم سینمایی ایفای نقش می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: این فیلم سینمایی موفق به دریافت سیمرغ طلایی مقاومت در  سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر شد و همچنین در میان پنج فیلم برتر تماشاگران در این دوره از جشنواره قرار گرفت. 

یکانی ادامه داد: در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: "مردم غیور آبادان... شهر در آستانه سقوط قرار گرفته است.

 وی افزود: این فیلم به کارگردانی مهرداد خوشبخت و  به تهیه کنندگی حسن کلامی بوده و پخش آن با موسسه فرهنگی تبلیغاتی  بهمن سبز حوزه هنری می باشد. 

مدیر امور سینمایی حوزه هنری آذربایجان غربی ادامه داد: علیرضا کمالی، حسن معجونی، ویدا جوان، شبنم گودرزی، حمیدرضا محمدی و نادر سلیمانی در این فیلم سینمایی ایفای نقش می‌کنند.

به گزارش ایلنا،فیلم سینمایی «آبادان یازده ۶۰» اثری متفاوت در حوزه سینمای دفاع مقدس است که به شروع جنگ ایران و عراق و  به نقش کلیدی رادیو آبادان در مقاومت شهروندان می‌پردازد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز