خبرگزاری کار ایران

رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی خبر داد:

آغاز ثبت‌نام متقاضیان راه‌اندازی کسب و کارهای خانگی در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۹۶۷۳۲۳

رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی از اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی و آغاز ثبت‌نام از متقاضیان راه‌اندازی کسب وکاهای خانگی در استان توسط جهاد دانشگاهی با ظرفیت ٥٠٠ نفر خبر داد.

به گزارش ایلنا، رستم زاده با اعلام اینکه این طرح با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار می‌شود، اظهار کرد: علاقمندان به راه اندازی کسب و کارهای خانگی می توانند با مراجعه به سایت inhb.ir نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم‌ها و اطلاعات مربوط اقدام کنند.

وی افزود: ثبت نام از ابتدای شهریورماه همزمان با سراسر کشور آغاز شده و به مدت یک ماه ادامه پیدا خواهد کرد.

رستم زاده خاطر نشان کرد: شرایط متقاضیان ثبت‌نام در طرح حداقل ۱۸ سال سن، بومی استان محل ثبت‌نام، عدم اشتغال تمام‌وقت و نداشتن بیمه کارفرمایی است.

رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی اظهار کرد: متقاضیان پس از ثبت‌نام ؛ غربال‌گری و راستی آزمایی می‌شوند سپس به متقاضیان آموزش‌ها و مشاوره‌های عمومی و تخصصی و اتصال به بازار ارائه خواهد شد.

 رستم زاده افزود: پس از پیاده‌سازی قابل قبول الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی در ۹ استان با ظرفیت ۲۰ هزار نفر به صورت پایلوت طی سال‌های ۹۶ تا ۹۸، این طرح در ۳۱ استان کشور به منظور کمک و رونق اقتصاد خانوار، تحقق شعار سال و توسعه جایگاه مشاغل خانگی در اقتصاد کشور تعمیم داده می شود.

وی با اشاره به نقش مشاغل خانگی در اقتصاد کشوراظهارکرد: با توجه به نقش و اهمیت کسب و کارهای خانگی در رشد تولید و کمک به چرخه اقتصادی کشور، مشاغل خانگی باید جایگاه واقعی خود را در اقتصاد خانوارها پیدا کرده و نهادهای متولی نیز به توسعه آن کمک کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز