خبرگزاری کار ایران

شروع لیگ برتر والیبال با دربی آذربایجان؛

دو تیم والیبال شهرداری و آذرباتری ارومیه به مصاف هم می روند

asdasd
کد خبر : ۹۶۵۵۵۷

امروز در نخستین روز از بازی های لیگ برتر والیبال مردان دو تیم همشهری شهرداری و آذرباتری ارومیه به مصاف هم می روند.

به گزارش ایلنا؛ در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان ایران، دو تیم شهرداری و آذرباتری ارومیه که این بازی به دربی والیبال ارومیه لقب گرفته است به مصاف هم می‌روند.

دو تیم ارومیه‌ای شهرداری و آذرباتری از ساعت ۱۶ امروز چهارشنبه ۱۹ شهریور به مصاف همدیگر خواهند رفت.

 شاگردان پیمان اکبری و ساسان خدا پرست تاکنون یک بازی رودررو در تورنمنت چهار جانبه دریاچه ارومیه رادر کارنامه خود دارند که آن دیدار با نتیجه ۳ بر صفر به نفع شاگردان اکبری در تیم شهرداری ارومیه رقم خورد.

تیم شهرداری ارومیه، روز گذشته تغییری در لیست نفرات خود داشته و با جذب مرتضی شریفی معروف به صاعقه والیبال ایران و کنار گذاشته شدن آرش کشاورزی بر قدرت پست دریافت قدرتی خود افزوده و خود را بیش از پیش مهیای حضور در مسابقات لیگ برتر کرده است و در سوی دیگر میدان تیم جوان آذرباتری با هدایت ساسان خداپرست به دنبال شگفتی سازی در رقابت‌های لیگ برتر والیبال است.

به گزارش ایلنا، در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا این دیدار بدون حضور هواداران که از سرمایه‌های اصلی والیبال ارومیه هستند، برگزار خواهد شد. هواداران و والیبال دوستان می‌توانند این دیدار را از شبکه استانی آذربایجان غربی به صورت زنده تماشا کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز