خبرگزاری کار ایران

معاون فنی و عمرانی شهردار:

تقاطع غیرهمسطح آذربایجان در ارومیه تا پایان سال به اتمام می رسد

asdasd
کد خبر : ۹۶۴۸۸۵

معاون فنی و عمرانی شهردار ارومیه گفت: پروژه ۴ سطحه تقاطع غیرهم سطح آذربایجان تا پایان سال جاری گشایش می یابد.

به گزارش ایلنا، محمد کاظم زوار با بیان اینکه در حال حاضر ۸۰ درصد روند ساخت مجموع تقاطع غیر هم‌سطح آذربایجان به اتمام رسیده است، بیان کرد: ۲۰ درصد باقیمانده روند ساخت پروژه تا پایان سال به اتمام می رسد.

وی خاطر نشان کرد: مسیر B۳ تقاطع غیر هم سطح آذربایجان از سمت بلوار والفجر به طرف جاده مهاباد طی خرداد امسال افتتاح شد و فاز اول آن نیز به بهره برداری رسیده است.

معاون فنی و عمرانی شهردار ارومیه بیان کرد:  مسیر B۴ از سمت بلوار خاتم الانبیاء(ص) تا جاده مهاباد تا یک ماه آینده گشایش می یابد و  مابقی مسیرهای چون مسیر از طرف ساوالان به سمت بلوار خاتم الانبیاء(ص)نیز تاپایان سال جاری به اتمام می رسد.

وی با اشاره به اعتبار مورد نیاز برای بهره برداری پروژه تا پایان سال جاری ، بیان کرد:  برای تداوم پروژه و اتمام آن ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

زوار ساماندهی ترافیکی ورود و خروجی شهر، تسهیل ارتباط شهرهای شمال و جنوب استان،  افزایش ایمنی ترافیکی و تردد عرضی عابرین پیاده، اجرای آخرین تقاطع غیر همسطح باقیمانده کمربند میانی شهری ، کاهش تعداد نقاط برخورد رویکردهای ترافیکی و اصلاح نقطه خطرناک ترافیکی، افزایش سطح سرویس تقاطع با کاهش زمان تاخیر ، تراکم وسایل نقیله و افزایش سرعت حرکت از الزامات اجرای پروژه عنوان کرد.

وی خاطر نشان کرد: تقاطع غیر همسطح در ۴ سطح و ۴ فاز با ۵ پل روگذر و ۲ پل غیرهم سطح از سال ۹۳ وارد فاز اجرایی می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز