خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی:

فعالیت بیش از ۶ هزار تعاونی فعال و غیر فعال در استان

asdasd
کد خبر : ۹۶۲۶۲۰

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی از فعالیت بیش از ۶٠٠٠ تعاونی فعال و غیر فعال در استان خبرداد.

به گزارش ایلنا، آمیان امروز در جشنواره تجلیل از تعاونی های برتر استانی که در سالن جلسات اداره کار استان با حضور معاون اقتصادی استاندار و جمعی از تعاونی ها برگزار شد، با اشاره به اینکه استان ۶۱۲۶۶ تعاونی فعال و غیر فعال دارد، افزود: طی سال گذشته ۱۷۷٠ تعاونی فعال در استان زمینه اشتغال ۲۸ هزار نفر در استان را ایجاد کردند.

وی با بیان اینکه تعاونی های استان در رسته های مختلف از جمله رسته های صنعتی،دانش بنیان و کشاورزی تامین نیاز می کنند، گفت: تعاونی های استان از تسهیلات کارگروه رفع موانع تولید، صندوق کارآفرینی امید و اشتغال فراگیر روستایی بهره مند می شوند.

آمیان با اشاره به رونمایی سامانه های شفافیت در وزارت متبوع که متشکل از ۳۲ سامانه ملی و ۱٠ سامانه ستادی است، گفت: این اقدام موثر مصداق واقعی مبارزه با فساد است و اینگونه اقدامات، زمینه دلگرمی مردم به نظام و امیدواری آنان به حل مشکلات کشور توسط دولتمردان را فراهم می کند.

در پایان از ۱۱ تعاونی برتر استانی که از این تعداد ۳۳تعاونی در مرحله کشوری منتخب شدند با اهدای لوحی تقدیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز