خبرگزاری کار ایران

نیک نفس خبر داد:

اختصاص 90 میلیارد تومان اعتبار برای محرومیت‌زدایی در چالدران توسط بنیاد علوی

asdasd
کد خبر : ۹۶۲۱۲۴

نماینده بنیاد علوی در شمال غرب کشور گفت: از سوی بنیاد علوی امسال نزدیک به 90 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح های عمرانی و اشتغالزایی به چالدران اختصاص داده شده است.

به گزارش ایلنا، نیک نفس با بیان اینکه از سوی بنیاد علوی امسال نزدیک به 90 میلیارد تومان اعتبار برای‌اجرای طرح های عمرانی و اشتغال زایی از سوی بنیاد علوی به چالدران اختصاص داده شده است، افزود: از این میزان اعتبار 45 میلیارد تومان آن برای اجرای طرح های عمرانی و مابقی نیز جهت پرداخت تسهیلات اشتغال زایی اختصاص داده شده است.

وی افزود: بنیاد علوی با حضور 5 ساله خود در این شهرستان طرح پیشرفت و آبادانی را در دستورکار خود قرار داده است، که در حال حاضر با مشارکت دستگاه‌های اجرایی شهرستان چالدران در ساخت فضاهای آموزشی، بهسازی و آسفالت ریزی راههای روستایی ، آبرسانی و عمران شهری فعالیت‌های خود را شروع کرده است.

نیک نفس با اعلام اینکه امسال بیش از 30 میلیارد تومان اعتبار در جهت اجرای پروژه های عمرانی چالدران در کمیته برنامه ریزی مصوب شده است، افزود: در جهت رفع محرومیت و ارتقای شاخصه‌های بهره مندی روستاییان در برخی زمینه ها نیازمند حمایت جدی بنیاد علوی هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز