خبرگزاری کار ایران

افتتاح کارخانه ماسک‌سازی در ارومیه با ظرفیت تولید روزانه 400 هزار ماسک

asdasd
کد خبر : ۹۵۹۰۹۷

مدیر عامل سازمان همیاری آذربایجان غربی گفت: کارخانه ماسک سازی در هفته دولت با ظرفیت تولید روزانه 400هزار ماسک در ارومیه افتتاح می‌شود.

حسین پزشکیان در گفت‌وگو با ایلنا، در خصوص راه اندازی کارخانه تولید ماسک در ارومیه گفت: این کارخانه در هفته دولت با ظرفیت تولید روزانه 400هزار ماسک افتتاح می‌شود که به موجب آن برای 30 نفر از بانوان بی سرپرست  اشتغال‌زایی ایجادخواهد شد.

وی افزود: با توجه به عملکرد 6 ماه، سازمان همیاری آذربایجان‌غربی جزو 8 همیاری برتر کشور انتخاب شد که در این بین سایر استان‎‌ها اعم از آذربایجان‌شرقی، خراسان رضوی، اصفهان ، تهران و کرمان نیز جزو همیاری‌های برتر به‌شمار می‌روند، لذا بر این اساس و باتوجه به جایگاه همیاری آذربایجان ‌غربی در کشور تصمیم گیری برای سایر همیاری ها در سراسر کشور مهیا می‌شود که اولین جلسه آن در مشهد برگزار شد.

پزشکیان افزود: سازمان همیاری شهرداری‌ها به صورت خودگردان و در راستای اهداف شهرداری ها اداره می‌شود ورسالت سازمان همیاری حمایت از شهرداری ها در امورات مختلف اعم از عمرانی، خدماتی، بازرگانی و تولیدی است. 

وی افزود: سازمان همیاری استان ظرفیت های مختلفی اعم از هتلدارای، بازرگانی، عمرانی  دارد که یکی از پروژه های فاخر در زمینه عمرانی بهره برداری از باند فرودگاه ماکو بود که از طریق ظرفیت سازمان به سرانجام رسید .

پزشکیان تصریح کرد: بهره‌برداری از پروژه پل قویون، سه‌راهی سرو در شهرستان ارومیه، تقاطع هم سطح جهاد خوی، ورودی پل خاتون ساحل سازی زرین رود میاندوآب، کمربندی قطور و همچنین کلنگ زنی جاده میاندوآب_ شاهین دژ ازجمله اقدامات انجام گرفته با همکاری سازمان همیاری استان است.

مدیر عامل سازمان همیاری آذربایجان غربی در خصوص آخرین وضعیت سازمان در روزهای کرونایی گفت: به‌رغم فشار های زیاد ترجیح داده شد تعدیل نیرو انجام نپذیرد و در حال حاضر تقریبا حقوق ها در این سازمان به روز شده است و مشکل خاصی وجود ندارد و امیدواریم تا پایان شهریور ماه سایر نواقصات  نیز جبران می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز