خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم ارومیه در گفت و گو با ایلنا:

مهاجرت نیروهای متخصص از آذربایجان غربی به کشورهای همجوار افزایش یافته است

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۴۳۰

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مهاجرت نیروهای متخصص از آذربایجان غربی به کشورهای همجوار افزایش یافته و دلیل آن بی‌توجهی به تولید ثروت توسط بخش خصوصی و عدم سرمایه گذاری بخش دولتی در طرح های کشاورزی و صنعتی است.

حجت الاسلام سیدسلمان ذاکر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: مهاجرت نیروهای متخصص به کشورهای همجوار و فرار سرمایه، یکی از معضلات استان است که به دلیل وجود بروکراسی‌های اداری، بیشتر هم شده و از دلایل عمده مهاجرت ها، بی‌توجهی به تولید ثروت توسط بخش خصوصی و عدم سرمایه‌گذاری بخش دولتی در طرح های کشاورزی و صنعتی است.

وی تصریح کرد: برای جلوگیری از مهاجرت ها و فرار سرمایه باید در روند راه اندازی پروژه های تولید توسط بخش خصوصی تسهیل شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: از عوامل عقب ماندن استان، بی‌توجهی به توسعه کشاورزی و صادرات محصولات کشاورزی است، لذا برای توسعه و پیشرفت استان باید مشکلات کشاورزی و صادرات استان حل شود.

ذاکر با بیان اینکه باید امنیت سرمایه گذاری را در استان تامین کنیم، گفت: ضرورت دارد در این زمینه از بروکراسی اداری کم کرده و برای جذب سرمایه‌گذار همت کنیم.

وی با بیان اینکه باید ظرفیت های استان را برای سرمایه گذاری معرفی کنیم، افزود: ضرورت دارد ظرفیت های سرمایه گذاری استان تدوین و در اختیار سرمایه‌گذاران قرار گیرد.

این نماینده مجلس گفت: برای ارتقای شاخصه های تولید باید در امر سرمایه گذاری بیش از پیش موفق عمل کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز