خبرگزاری کار ایران

آبسوران به ایلنا خبر داد:

کسب ۵ عنوان برگزیده جشنواره فرهنگی "فردا" توسط اعضای کانون آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۹۵۷۴۵۵

معاون فرهنگی اداره کل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی گفت: اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی ۵ عنوان برتر و برگزیده جشنواره فرهنگی‌هنری «فردا» را به خود اختصاص دادند.

زهرا آبسوران در گفت‌وگو با ایلنا، گفت: با اعلام اسامی برگزیدگان سی و هشتمین جشنواره فرهنگی هنری «فردا» از سوی معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کشور، ۵ عنوان برتر و برگزیده به اعضای کانون استان رسید.

آبسوران افزود: فاطمه محمدزاده از مجتمع شهید فرخی ارومیه عنوان اول بخش وبلاگ نویسی، سروش فتحی از کانون شماره ۱ مهاباد عنوان اول مشترک بخش تکنوازی دف، هانیه کاشی ساز از کانون مرکز خوی عنوان برگزیده بخش شعر، ثنا فتحی از کانون مرکز شاهیندژ عنوان برگزیده نقد دستی تجسمی و فاطمه رضایی از مجتمع شهید فرخی ارومیه عنوان برگزیده نمایشنامه خوانی را در  سی و هشتمین جشنواره فرهنگی هنری «فردا»کسب کردند.

به گفته آبسوران جشنواره مذکور با مشارکت بیش از ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر رشته در سطح مدارس و با ارسال بیش از ۶ هزار اثر به ستاد مسابقات برگزار شد که از این تعداد بیش از ۲ هزارنفر به عنوان منتخب برگزیده شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز