خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته دولت انجام می‌شود؛

کلنگ‌زنی گازرسانی به ۱۹ روستای بوکان

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۳۸۵

رئیس اداره گاز بوکان از کلنگ‌زنی گازرسانی به ۱۹ روستای این شهرستان همزمان با گرامیداشت هفته دولت خبر داد.

به گزارش ایلنا، اسماعیل رسول‌زاده، با اشاره به کلنگ‌زنی ۱۴ روستای محور کانی‌رش در هفته دولت، اظهار کرد: این روستاها در مجموع دارای ۶۸۳ خانوار هستند که ‌با اجرای ۱۲۱ هزار و ۳۱۰ متر شبکه‌گذاری، از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.

وی با اشاره به واگذاری ۶۰۵ انشعاب‌ گاز در صورت اتمام پروژه گازرسانی محور کانی‌رش، افزود: برای اجرای این پروژه ۹۴ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

رئیس اداره گاز بوکان، در ادامه به کلنگ زنی گازرسانی به ۵ روستای محور جمبوغه بوکان هم اشاره کرد و گفت: این محور نیز شامل  ۳۴۴ خانوار است که برای بهره‌مندی آنان از گاز، ۲۷ هزار و ۱۷۲ متر شبکه‌گذاری می‌شود.

رسول‌زاده با بیان اینکه در قالب پروژه محور جمبوغه، نصب ‌۳۷۰ انشعاب گاز پیش‌بینی شده است، افزود: میزان اعتبار مورد نیاز برای اجرای این پروژه ‌۴۱ میلیارد ریال است.

وی، میزان برخورداری بوکان از گاز طبیعی در بخش روستایی را ۶۵ درصد اعلام کرد و گفت: این در حالی است که قبل از دولت تدبیر و امید، این میزان ۲۵ درصد بود.

رئیس اداره گاز بوکان ادامه‌ داد: سعی ما بر این است گاز ۵۱ روستای بوکان را امسال روشن کنیم که در این صورت درصد بهره‌مندی روستاهای بوکان از گاز به ۸۴ درصد می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز