خبرگزاری کار ایران

فعالیت ۱۳ مرکز دانشگاه علمی کاربردی در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۹۵۴۷۵۴

رئیس مرکز علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی آذربایجان غربی از فعالیت ۱۳ مرکز دانشگاه علمی کاربردی در استان خبر داد

به گزارش ایلنا، مهدی عبدی پور در نشست خبری با اصحاب  بااشاره به اینکه شعبه استانی این دانشگاه از سال ۷۸ تاسیس و از سال ۸۱ در رشته‌های مدیریت، ‌حسابداری،‌فناوری اطلاعات اقدام به پذیرش دانشجو کرد،گفت: این مرکز در ۴ گروه مدیریت و خدمات اجتماعی، فرهنگ و هنر، صنعت و کشاورزی اقدام به پذیرش دانشجو می کند.

عبدی پور افزود:دانشگاه جامع علمی کاربردی به عنوان یک دانشگاه کار آفرین با شعار علمی شو،کاربردی شو آموزش های خود را به صورت ترمی و دروس نظری و مهارتی برگزار می کند.

وی بااشاره به فعالیت ۱۳ مرکز در استان تصریح کرد: این دانشگاه از سال ۹٠ اقدام به پذیرش ۳۵۸۵ دانشجو کرده که از این تعداد ۱۶۱۶ نفر در رشته های مختلف فارغ التحصیل شده اند. 

عبدی پور بااشاره به مزایای استفاده از آموزش‌های مرکز علمی کاربردی مدیریت صنعتی تصریح کرد:  پذیرش دانشجو باهر نوع دیپلم بدون داشتن مدرک پیش دانشگاهی، پذیرش بدون کنکور  انجام می شود که مدرک صادره نیز مورد تایید وزارت علوم است.

رئیس مرکز علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی استان بااشاره به اینکه ثبت نام این مرکز در دوره کاردانی از ۴ شهریور و دوره کارشناسی از ۱۱شهریور از طریق سایت سنجش انجام می شود، گفت:  این مجموعه در رشته های مدیریت کسب و کار، بیمه، حسابداری دولتی، مالیاتی و حسابرسی، بهره وری واحدهای صنفی، امور گمرکی، بورس و گردشگری در دوره های کاردانی و کارشناسی از مهر ماه پذیرش خواهد کرد که رشته های بورس و گردشگری برای اولین بار خواهد بود. 

وی اظهار کرد: ۱۲ کد رشته در این مرکز فعال است و طی ترم گذشته ۴٠٠ دانشجو در حال تحصیل هستند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز