خبرگزاری کار ایران

رضوی مطرح کرد:

۷۶ درصد از جمعیت آذربایجان غربی تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار دارند

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۸۳۹

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت: ۷۶ درصد از جمعیت استان تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار دارند.

به گزارش ایلنا، علیرضا رضوی جمعیت تحت پوشش سامانه های جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در استان را ۷۶ درصد اعلام کرد و گفت: یک میلیون و ۹۲۳ هزار نفر از جمعیت استان از مزایای سامانه های جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب برخوردار هستند.

وی ادامه داد: مردم شهرهای ارومیه، بوکان، پیرانشهر، خوی، سردشت، سلماس، قره ضیاالدین، مهاباد، میاندوآب و نقده از شبکه فاضلاب برخوردار هستند.

رضوی از پیش بینی اجرای ۱۱۵ کیلومتر شبکه فاضلاب در سال جاری در استان خبر داد و اظهار کرد: اجرای ۶۰ کیلومتر از شبکه جمع آوری فاضلاب پیش بینی شده از محل اعتبارات عمرانی و ۵۵ کیلومتر نیز از محل اعتبارات جاری خواهد بود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان در خصوص اجرای خطوط انتقال فاضلاب نیز تصریح کرد: برای سال جاری ۹ کیلومتر خط انتقال فاضلاب پیش بینی شده که در صورت اخذ موافقت نامه های مربوطه و تامین اعتبارات مورد نیاز، در شهرهای ارومیه، بوکان، تکاب، جالدران، خوی، سردشت و ماکو به مرحله اجرا گذاشته خواهند شد.

وی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۱۶ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در شهرهای بوکان، قره ضیاالدین، ارومیه، مهاباد و خوی اجرا شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز