خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی خبر داد:

ارومیه میزبان مسابقات جام جهانی هاکی داخل سالن

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۳۳۰

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی از میزبانی ارومیه برای مسابقات جام جهانی هاکی سالنی خبر داد.

به گزارش ایلنا کیومرث پورایراندوست، گفت: با موافقت فدراسیون جهانی هاکی در صورت بهبود شرایط کرونا ارومیه میزبان تنها مسابقه بین‌المللی هاکی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آذربایجان‌غربی میزبان دو رویداد مهم ورزشی در سطح بین المللی خواهد بود، افزود: میزبانی از مسابقات جام جهانی هاکی داخل سالن و میزبانی مسابقات جام باشگاه‌های کشتی آزاد جهان در صورت بهبود شرایط کرونایی تا پایان امسال از جمله مهم‌ترین مسابقات پیش روی ما است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: شیوع بیماری کرونا و وضعیت نامشخص ورزش در سراسر جهان، برگزاری بسیاری از مسابقات را دچار مشکل کرده ولی با این حال، فدراسیون هاکی موافقت‌های اولیه فدراسیون جهانی را برای میزبانی ارومیه در رقابت‌های جهانی هاکی داخل سالن دریافت کرده است.

وی افزود: در صورت حل شدن معضل برگزاری مسابقات در ایام کرونا و کاهش شیوع این بیماری، زمستان امسال، تنها مسابقه جهانی هاکی در سالن ۶۰۰۰ نفری ارومیه برگزار خواهدشد.

پورایراندوست به میزبانی مسابقات جام جهانی باشگاه‌های کشتی آزاد هم اشاره کرد و ادامه داد: ارومیه، میزبان این مسابقات خواهد بود و پیش از این قرار بود، آبان‌ امسال این رقابت‌ها برگزار شود ولی با توجه به شیوع کرونا، زمان قطعی برای این مسابقات در نظر گرفته نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز