خبرگزاری کار ایران

مدیر کل بیمه سلامت استان خبر داد:

اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی در نیمی از مطب‌های آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۳۱۳

مدیر کل بیمه سلامت آذربایجان غربی گفت: ۵۰ درصد از مطب‌ها و کلینیک‌های استان نسخه نویسی الکترونیکی را انجام می دهند.

به گزارش ایلنا، نادر نانبخش با بیان اینکه نسخه نویس الکترونیکی از سال ۹۷ و به صورت پایلوت از شهرستان نقده آغاز شده، افزود: پنجاه درصد مطب‌ها و کلینیک های پزشکی استان کار نسخه نویسی را به صورت الکترونیکی انجام می دهند.

وی افزود: تمامی بدهی بیمه سلامت استان همانند کل کشور در بخش خصوصی تا آخر خرداد ماه پرداخت شده و این سازمان بدهی به بخش خصوصی ندارد.

نانبخش با تاکید بر اینکه حذف تدریجی دفترچه ها و الکترونیکی کردن آن از اهداف اصلی بیمه سلامت است، اظهار کرد: از سال۹۷ الکترونیکی کردن دفترچه های بیمه سلامت استان از نقده آغاز شده و طبق برنامه عملیاتی ۸۰ درصد مطب ها و ۹۰ درصد موسسه ها از جمه داروخانه‌ها، آزمایشگاه ها و رادیولوژی های استان به این سامانه مجهز خواهند شد.

نانبخش با اشاره به اینکه تمامی موسسه ها از جمله داروخانه ها، رادیولوژی ها و مطب ها و آزمایشگاه‌های استان قابلیت ارتباط با نسخه نویسی را دارند، تصریح کرد: در حال حاضر ۵۰ درصد از مطب ها و موسسه های استان نسخه نویسی الکترونیکی را انجام می دهند.

مدیر کل بیمه سلامت آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: با هماهنگی که با یک شرکت فناورانه انجام شده از فردا ۹۰ درصد داروخانه ها به مرور فعالیت نسخه پیچی را نیز به صورت الکترونیکی انجام خواهند داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز