خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح پویش ملی آماده باش در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۹۰۰

رئیس هیات ورزش‌های همگانی آذربایجان غربی از اجرای پویش ملی هشتک آماده باش در استان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا ، محمود اشتری، در جمع خبرنگاران در رابطه با این پویش بیان کرد: از روز دهم مرداد امسال، پویش ملی “آماده‌باش” در استان همزمان با سراسر کشور آغاز شده است تا مردم را به پیش‌گیری از کم تحرکی دعوت کنیم.

وی افزود: این پویش به‌صورت کشوری در حال برگزاری است و هدف از آن، مبارزه با کم‌تحرکی با رعایت فاصله اجتماعی، ایجاد شور و نشاط و پویایی خانواده‌ها و آگاهی بخشی، تحریک و ترغیب شهروندان به ورزش‌کردن در ایام شیوع بیماری کرونا است.

رئیس هیات ورزش‌های همگانی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: هموطنان باید با انجام ورزش، خود را از کم تحرکی که باعث بروز برخی از بیماری‌ها می‌شود دور کنند.

اشتری با بیان اینکه، این پویش در قالب مسابقات مجازی چالشی است خاطر نشان کرد: شهروندان با اجرای حرکات ورزشی مانند ایروبیک، ویدئوهای خود را ارسال و این ویدئوها در شبکه‌های اجتماعی هیات ورزش‌های همگانی آذربایجان‌غربی منتشر می‌شود.

رئیس هیات ورزش‌های همگانی آذربایجان‌غربی اعلام کرد: پویش آماده باش تا اواخر شهریورماه ادامه خواهد داشت و در نشست با کمیته‌های هیات ورزش‌های همگانی، محورهای این پویش اعلام و تمام کمیته‌ها در اجرای هرچه بهتر آن همکاری خواهندکرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز