خبرگزاری کار ایران

در آستانه عید غدیر ؛

بزرگ‌ترین پروژه عمرانی شهرستان نقده، افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۹۵۰۶۷۶

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان‌غربی گفت: در آستانه عید سعید غدیرخم، پل ولایت شهرستان نقده افتتاح شد.

به گزارش ایلنا،حسین پزشکیان با بیان این خبرافزود: پل ولایت با طولی برابر ‌با ۶۷ و عرض ۳۶ متر، بزرگ‌ترین پروژه عمرانی شهرداری نقده است که بر روی گدار چای احداث شده است.

وی اظهار کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال، توسط سازمان همیاری شهرداری‌های استان اجرا و به بهره‌برداری رسید.

مدیر عامل سازمان با اشاره به ابعاد فنی این پروژه اظهار کرد: این پل در مسیر جاده کمربندی تازه احداث سازمان همیاری به طول بیش از ۳۰۰ متر و با ظرفیت ۶ خط عبوری احداث شده است که پس از ۱۰ سال تأخیر، امروز به همت مهندسان و کارگران سازمان همیاری به بهره برداری رسید. 

پزشکیان تصریح کرد: با افتتاح این پروژه، تردد وسایل نقلیه باری و ترابری از کمربندی شهرستان نقده تسهیل خواهد شد و به این ترتیب با عدم ورود کامیون‌ها و ماشین‌آلات سنگین به داخل شهر، از ایجاد ترافیک و آلودگی‌های صوتی  جلوگیری خواهد شد. 

به گفته وی، وجود تاسیسات شهری مانند لوله اصلی گاز، بالا بودن سطح آب‌های زیرزمینی و جاری بودن رودخانه گدار، آزاد سازی زمین‌های شخصی منتهی به پل ولایت، از مشکلات اساسی احداث این پروژه بوده که با همت سازمان همیاری، شهرداری و شورای اسلامی شهرستان نقده رفع شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز