خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد مسکن استان خبر داد:

سهم ۱۲ هزار واحدی آذربایجان غربی در مقاوم سازی مساکن روستایی

asdasd
کد خبر : ۹۵۰۳۹۲

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی از سهم ۱۲ هزار واحدی این استان در مقاوم سازی مساکن روستایی طی سال ۹۹خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمود بدلی در دیدار با سرپرست فرمانداری سلماس خواستار همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها در خصوص مقاوم سازی مسکن روستاها شده و گفت : بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ۲۰۰ هزار واحد مسکن روستایی را در سطح کشور مقاوم سازی خواهد کرد که سهم آذربایجان غربی از این تعداد، ۱۲هزار واحد است.

وی افزود: امسال سقف تسهیلات از ۴۰ میلیون به ۵۰ میلیون تومان افزایش یافته ومصوبه این امر نیز ابلاغ شده و به محض تخصیص اعتبارات لازم متقضیان واجد شرایط جهت استفاده از این تسهیلات به بانک های عامل معرفی خواهند شد .

بدلی خاطرنشان کرد: نرخ بهره این تسهیلات ۵ درصد بوده و با احتساب دوره ساخت ، مدت بازپرداخت آن ۱۵ سال است.

علی اکبر عسگری سرپرست فرمانداری سلماس نیز در این دیدار گفت: به برکت انقلاب اسلامی بنیاد مسکن خدمات چشمگیری خصوصا در روستاها برای عمران و آبادانی انجام داده و باتوجه به کمبود ونیازهای روستاها تلاش جهادی مسئولین بنیاد باید بیش از پیش ادامه یابد.  

وی گفت: بنیاد مسکن در طول سال جاری خدمات شایسته ای در مناطق زلزله زده استان انجام داده است و در کنار روستاییان عزیز بوده وخواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز