خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خبر داد:

تشکیل ۱۶۵ پرونده تخلفات کرونایی در تعزیرات آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۹۴۹۱۳۹

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: در سال جاری ۵۹۳۱ فقره پرونده تخلف به اداره تعزیرات حکومتی استان ارجاع شده است.

محمد اقوامی در گفت و گو با ایلنا گفت: مجموع کل پرونده های وارد در سه بخش کالا و خدمات_ بهداشت و قاچاق در سال جاری ۵۹۳۱ پرونده بوده که از این تعداد به ۵۸۹۳  رسیدگی و حکم صادر شده است.

اقوامی با اشاره به اینکه تعداد  پرونده های تخلف در بخش کالا و خدمات ۴۰۱۱فقره بوده است، تصریح کرد: در این بخش ۳۹۹۳ پرونده با بیش ۶۳۸ میلیون تومان مختومه شده است.

وی یاد آورشد: در بخش بهداشت دارو و درمان ۱۹۷ فقره پرونده وارده به سازمان، تعداد ۱۹۵ پرونده با میزان بیش از  ۸۳۶تومان محکومیت مختومه شده است.

اقوامی درخصوص پرونده های مربوط به بخش قاچاق کالا و ارز نیز اظهار کرد:از۱۷۲۳پرونده وارده تعداد ۱۷۰۵ پرونده با مبلغ بیش از۳۷۰میلیارد و ۷۰۶میلیون تومان محکومیت مختومه شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی در خصوص بیشترین تخلفات سال جاری افزود: به ترتیب عدم درج قیمت با۹۵۶ فقره ، گرانفروشی با ۹۵۱ فقره، تقلب ۲۵۱ فقره،کم فروشی ۵۸۹ فقره، تخلفات بهداشتی۱۵۱ فقره، عدم ارائه فاکتور خرید ۱۳۱فقره، تداخل صنفی ۷۵ فقره ، عرضه خارج از شبکه ۷۶ فقره جز بیشترین تخلفات صورت گرفته در چهارماهه سال جاری در استان هستند.

اقوامی خاطرنشان کرد: به طور کلی متوسط زمان رسیدگی به هر پرونده در تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی هشت روز است در حالی که متوسط کشوری زمان رسیدگی به هر پرونده هفت روز است.

وی در خصوص رسیدگی به پرونده های ملزوما بهداشتی ویژه کرونا نیز تصریح کرد: در این بخش تعداد پرونده های محکومیت ۱۶۵ فقره بوده که مجموع محکومیت صادره بیش از ۹۱۶ میلیون تومان است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی ادامه داد: ۱۲۴ هزار و ۲۰۰ جفت دستکش، ۲۰۵ هزارو ۶۴ عدد ماسک، ۸۵۵ گالن محلول ضدعفونی کننده، ۲۸ هزار و ۵۷۰ عدد دستمال ضدعفونی کننده، ۲۱۶ عدد ژل ضدعفونی کننده، ۶۲ لیتر الکل و ۱۴ عدد تب سنج از جمله کالا های مشکوفه توسط سازمان در چهار ماهه سال جاری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز