خبرگزاری کار ایران

گروسی مطرح کرد:

ارائه برنامه عملیاتی واحدهای تولیدی برای برطرف شدن مشکلات الزامی است

asdasd
کد خبر : ۹۴۶۵۲۲

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌ غربی با تاکید بر اینکه واحدهای تولیدی باید یک برنامه عملیاتی برای برطرف کردن مشکلات خود ارائه دهند، گفت: در این راستا نیز به صورت روزانه بر فعالیت واحدهای تولیدی نظارت می‌شود.

به گزارش ایلنا، جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی امروز در زمینه تعیین‌ تکلیف چند واحد تولیدی ارومیه در محل جلسات دادگستری آذربایجان‌ غربی برگزار شد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌ غربی در این جلسه اظهار داشت: باید برای نجات واحدهای تولیدی مشکل‌دار تلاش کرد چون سرمایه‌گذاری انجام شده در واحدها در حال هدر رفت است و فعالیت واحدهای تولیدی به تولید و اشتغال استان کمک می‌کند.

علی‌اکبر گروسی با تاکید بر اینکه واحدهای تولیدی باید یک برنامه عملیاتی برای برطرف کردن مشکلات خود ارائه دهند بیان کرد: در این راستا نیز به صورت روزانه بر فعالیت واحدهای تولیدی نظارت شده و زمان مشخصی برای برطرف شدن مشکلات آنها داده نمی‌شود.

وی تصریح کرد: هم اکنون واحدهای تولیدی تعطیل و کارگران بیکار هستند باید این مشکلات را مدیریت کرد تا اموال عمومی و بیت‌المال و سرمایه‌گذاری مورد نظر حفظ شود و اینکه باید واحدها به صورت روزانه و هفتگی در مورد وضعیت خود گزارش دهند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی افزود: مشکلات واحدهای تولیدی به صورت تخصصی و فنی بوده، چون کار اقتصادی و مالی در میان است و بخش‌های مختلف در این ارتباط دخیل هستند.

وی تصریح کرد: برخی مشکلات واحدهای تولیدی، پیچیده و بغرنج است چون مدتی تعطیل بوده و طلبکاران بسیاری دارند و از سوی دیگر رونق صنعت و اشتغال‌زایی هدف کارخانه‌ها بوده اما متاسفانه همانند کلاف سردرگم شده‌اند و باید برای نجات آنها از وضعیت کنونی به صورت علمی فکر کرد.

گروسی تاکید کرد: واحدهای تولیدی باید برای برطرف کردن مشکلات خود یک برنامه کاری ارائه داده تا دادگستری آن را مورد موشکافی، بررسی و تحلیل قرار دهد اما متاسفانه واحدها برنامه خاصی برای این مسئله نداشته و توضیحات مبهم و پراکنده در زمینه مشکلات خود ارائه می‌دهند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: از سوی دیگر به علت بی‌برنامگی واحدهای تولیدی در برطرف کردن مشکلات، فرصت‌سوزی بسیاری صورت گرفته و زمان از دست رفته است و بنابراین مدیریت غلط این مسائل سبب شده که کارها به کندی پیش رود در حالی که بانک‌های عامل هیچ گاه به دنبال توقیف اموال واحدها نیستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز