خبرگزاری کار ایران

کافی مولا خبر داد:

تکمیل مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب ارومیه نیازمند ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار است

asdasd
کد خبر : ۹۴۶۴۲۶

سرپرست معاونت بهره برداری و توسعه شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از پیشرفت ۹۳ درصدی اجرای مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب ارومیه خبر داد.

به گزارش ایلنا، فرهاد کافی مولا با بیان اینکه مدول سوم این تصفیه خانه ظرفیت تصفیه ۶۰ هزار متر مکعب فاضلاب در شبانه روز را دارد، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود عملیات اجرایی این طرح تا پایان سال جاری به اتمام برسد.

وی گفت: با بهره برداری ازاین طرح، ظرفیت تصفیه فاضلاب در ارومیه به ۱۴۰ هزار متر مکعب در شبانه روز افزایش یافته و جمعیت تحت پوشش نیز با ۳۰۰ هزار نفر افزایش به ۷۰۰ هزار نفر خواهد رسید.

کافی مولا افزود: برای اجرای این طرح تاکنون ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و برای اتمام کامل و بهره‌برداری از آن ۲۳۰ میلیارد ریال دیگر مورد نیاز است.

سرپرست معاونت بهره برداری و توسعه شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با بیان اینکه تصفیه خانه فاضلاب ارومیه در افق ۱۴۲۰ برای تحت پوشش قرار دادن یک میلیون نفر طراحی شده است، اظهار کرد: با اتمام و بهره برداری از سه مدول این تصفیه خانه تا پایان سال جاری، صددرصد جمعیت فعلی شهر ارومیه تحت پوشش شبکه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز