خبرگزاری کار ایران

صمدیان به ایلنا خبر داد:

ایجاد زمین تنیس در سه شهر آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۹۴۳۰۶۴

رئیس هیات تنیس آذربایجان‌ غربی گفت: به صورت جدی و در صورت مساعدت اداره ورزش و جوانان، راه‌اندازی هیات و ایجاد زمین تنیس در سه شهرستان ماکو، خوی و سلماس انجام می‌شود.

محمدطاهر صمدیان در گفت‌وگو با ایلنا، اظهار داشت: هیات تنیس استان به صورت جدی پیگیر راه‌اندازی و ترمیم زمین‌های تنیس در تمام شهرستان‌های استان است.

وی تصریح کرد: در صورت مساعدت اداره ورزش و جوانان، راه‌اندازی هیات و ایجاد زمین تنیس در سه شهرستان ماکو، خوی و سلماس انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه عملیات مسقف کردن چند زمین متعلق به هیات تنیس در مجموعه تختی در حال جریان است تصریح کرد: این پروژه‌ها تا 10 روز آینده به بهره‌برداری خواهند رسید.

رئیس هیات تنیس آذربایجان‌غربی در ادامه بیان کرد: هم اکنون زمین‌های هیات تنیس استان در حال ساماندهی بوده و از رکود و فرسودگی خارج شده‌اند.

صمدیان در ادامه گفت: تکلیف باشگاه‌های بدون مجوز استان به زودی مشخص می‌شود و در این راستا مکاتبات هیات با اداره ورزش صورت گرفته است و باید فرایند آموزش و باشگاه داری قانونی و رسمی باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه زمین تنیس شهرستان بوکان و زمین دوم در نقده در حال پایان است، افزود: عملیات ساخت زمین تنیس در پیرانشهر و اشنویه نیز در حال جریان است.

رئیس هیات تنیس آذربایجان‌ غربی اظهار داشت: با رایزینی و صحبت‌هایی که با روسای ادارات ورزش میاندوآب و سردشت صورت گرفت، ساخت زمین تنیس و راه اندازی هیاتی فعال در این شهرها پیگیری می‌شود.

وی در ادامه با ابراز خرسندی از اینکه برخلاف رکودی که بر بسیاری از هیات های ورزشی حاکم است، هیات تنیس استان فعال است تصریح کرد: خوشبختانه به طور جدی در این هیات در حال ساخت، نوسازی زمین‌ها و سازماندهی باشگاه‌ها هستیم.

صمدیان با ابراز تاسف از اینکه به علت بحران کرونا بسیاری از برنامه‌ریزی‌ها و مسابقاتی که قرار بود برگزار شوند، تعلیق شده اند بیان کرد: بی‌شک بلافاصله پس از خروج از بحران کرونا مسابقات برون مرزی تنیس با میزبانی ارومیه برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: همچنین ارتقای سطح مربیگری و داوری با دعوت از مربیان ملی از جمله برنامه‌های هیات تنیس استان است که در صورت موافقت فدراسیون برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز