خبرگزاری کار ایران

ارتباط تنگاتنگ دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی با کشورهای همسایه/رقابت در جذب گردشگر سلامت با کشور ترکیه

asdasd
کد خبر : ۹۴۱۱۵۳

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در جلسه بررسی مشکلات بهداشت و درمان استان که با حضور معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت برگزار شد، گفت: دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی با توجه به دارا بودن موقعیت استراتژیکی ارتباط تنگاتنگی با کشورهای همسایه دارد.

به گزارش ایلنا، جواد آقازاده درباره ارتباط با دانشگاه‌های کشور‌های همسایه افزود: دانشگاه علوم پزشکی ارومیه ارتباط تنگاتنگی با دانشگاه ارزروم ترکیه دارد به طوری که در رشته رادیولوژی تبادل استاد و رزیدنت بین دانشگاه ها انجام می شود. همچنین دانشگاه با دانشگاه های کشور های آذربایجان و ارمنستان ارتباط علمی خوبی دارد.

وی درباره ارزیابی دیدگاه دولت در موضوعات بهداشتی بیان کرد: در دولت تدبیر و امید دیدگاه ها نسبت به سیستم بهداشتی و درمانی کشور  بهتر شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی درباره رقابت کشور‌ها برای جذب گردشگران سلامت افزود: در سال‌های گذشته رقابتی با کشور ترکیه جهت جذب گردشگران سلامت ایجاد شده که با بازگشایی مجدد تمامی مرز‌ها و عادی شدن شرایط، به طور قطع گردشگران سلامت رغبت بیشتری برای طی کردن فرایند درمان در کشور ایران و  آذربایجان‌غربی خواهند داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز