خبرگزاری کار ایران

در سال گذشته انجام شد؛

بازگشت 105 واحد تولیدی به چرخه فعالیت در آذربایجان‌غربی

asdasd
کد خبر : ۹۴۰۴۰۱

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: طی سال گذشته ۱۰۵ واحد راکد صنعتی در استان به چرخه فعالیت بازگشتند.

به گزارش ایلنا، با اشاره به اینکه یکی از مباحث محسوس وزارت صنعت معدن و تجارت فعال‌سازی واحدهای راکد و نیمه تعطیل است، اظهار داشت: سال گذشته تعداد ۱۰۵ واحد صنعتی راکد با اشتغال‌زایی یک هزار و ۱۳۹ نفر به چرخه تولید و فعالیت بازگشتند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر یک هزار و ۳۹۵ واحد صنعتی فعال در استان فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: تعداد اشتغال این کارخانجات برابر مجوز صادره ۲۹ هزار و ۸۳۱ نفر است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی با بیان اینکه در سال گذشته ۷۰ واحد صنعتی با اشتغال پنج هزار و ۲۸ نفر افزایش ظرفیت یافته است، خاطرنشان کرد: سال گذشته ۹۴ طرح صنعتی دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ در صد با اشتغال یک هزار و ۷۰۱ نفر به بهره‌برداری رسیده‌اند.

بابایی یادآور شد: امسال برای احیای و راه اندازی و افزایش ظرفیت ۸۵ واحد صنعتی برنامه‌ریزی شده است.

وی درخصوص مجوزهای صادر شده برای راه‌اندازی واحدهای صنعتی و تولیدی در آذربایجان‌غربی در سال گذشته نیز اظهار کرد: در سال گذشته برای ۲۲۹ طرح صنعتی با اشتغال یک هزار و ۵۹۷ نفر با سرمایه‌گزاری چهار هزار و ۱۵۳ میلیارد ریال پروانه بهره‌برداری صادر شده است.

رئیس‌سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی ادامه داد: حل مشکلات بیمه‌ای، بانکی، خدماتی و برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات از جمله حمایت‌های سازمان از واحدهای تولیدی و صنعتی استان برای رونق تولید و حل مشکلات آن‌ها است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز