خبرگزاری کار ایران

پرونده ۴ هزار میلیاردی در محمدیار به مصالحه ختم شد

asdasd
کد خبر : ۹۴۰۳۳۵

رئیس دادگاه بخش محمدیار گفت: پرونده چهار هزار میلیارد ریالی کارخانه قند نقده در دادگاه این بخش به سازش و مصالحه ختم شد.

به گزارش ایلنا،افشین بنیادپور با بیان این خبرافزود: بر اثر اختلاف پیش آمده در مورد مالکیت کارخانه قند نقده که ارزش آن بالغ بر چهار هزار میلیارد ریال بود، به لحاظ طرح دعاوی و تشکیل پرونده‌های متعدد، اموال کارخانه توقیف و بسیاری از کارگرانی که نان آور خانواده‌های خود بودند، بیکار شدند.

وی ادامه داد: با توجه به تبعات سوء تعطیلی این کارخانه، به منظور حل ریشه‌ای این اختلاف که از سال ۱۳۹۷ پیش آمده بود، موضوع بررسی و مشخص شد که علت اصلی این مشکل، اختلاف مالی بر سر انجام معامله شکر بین طرفین بود که به سایر موضوعات تسری پیدا کرده و باعث تشدید اختلاف شده بود.

رئیس دادگاه بخش محمدیار گفت: با مشخص شدن علت اصلی اختلاف و به منظور حل آن، طرفین دعوت و جلسات متعددی تشکیل که در نهایت منجر به توافق و صلح و سازش طرفین شد.

بنیادپور اظهار داشت: نتیجه این سازش راه‌اندازی مجدد و شروع به کار این کارخانه با تمام ظرفیت، بازگشت کارگران به کار خود و حتی جذب کارگران جدید در سال جهش تولید بود.

یکی از اولویت‌های قوه قضائیه کاهش جرایم و آسیب‌های اجتماعی است اما این مهم از عوامل مختلی سرچشمه می‌گیرد و همت همگانی برای تحقق آن نیاز است.

به طور میانگین در طول یکسال ۶۰ هزار پرونده کیفری در حوزه قضائی ارومیه وارد دادسراها می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز