خبرگزاری کار ایران

شرکت فناور ارومیه‌ای رتبه نخست استارتاپ کشوری را به خود اختصاص داد

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۹۶۳

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی گفت: شرکت "اروم نیروتوان" از شرکت‌های مستقر در این پارک موفق به کسب رتبه نخست رویداد استارتاپی کشور با محوریت بهینه‎‌سازی مصرف انرژی در صنعت شد.

به گزارش ایلنا،علی‌محمد نیکبخت با بیان این خبر افزود: این رویداد توسط شرکت شهرک‌های صنعتی تهران با همکاری مرکز توسعه، نوآوری، شتابدهی و کارآفرینی عصر دانش  ماد با  محوریت " بهینه سازی مصرف انرژی در صنعت" برگزار شد.

وی اظهار داشت: تولید و طراحی خازن‌های صنعتی با آرایش ستاره زمین شده از سال ۱۳۸۹ با هدف کاهش معایب موجود در طراحی بانک خازنی از محصول‌های شرکت اروم نیرو توان است.

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی گفت: به این ترتیب نسل جدیدی از خازن‌ها به منظور کاهش توان راکتیو و اصلاح ضریب توان، کاهش تلفات کابلی، کاهش درصدی از تلفات انرژی اکتیو، بهینه سازی مصرف برق طراحی و ساخته شد.

نیکبخت اضافه کرد: این دستگاه خازنی در ۶ ظرفیت مختلف با هدف کاهش هشت تا ۱۰ درصدی مصرف برق تولید و روانه بازار می‌شود.

به گزارش ایلنا،تولید آزمایشگاهی این نسل خازنی جدید به منظور کاهش توان راکتیو و اصلاح ضریب توان، کاهش تلفات کابلی و تلفات انرژی اکتیو و بهینه سازی مصرف برق از سال ۱۳۸۹ توسط «اکبر جلالی» در ارومیه شروع شده بود؛ این مخترع از سال ۱۳۹۰ ایده خود را به مرحله اجرا درآورده و در زمان حاضر نیز با تولید انبوه، بازار هدف خود را پیدا کرده است.

پارک علم و فناوری آذربایجان‌غربی با هدف بسترسازی برای تولید ثروت از طریق علم و فناوری تاسیس شده است؛ این نهاد به عنوان یکی از ارکان مهم شکل‌گیری و توسعه اقتصاد دانش بنیان تلاش می‌کند تا با استفاده از موقعیت ممتاز همجواری با سه کشور آسیایی و اروپایی و دارا بودن هفت مرز رسمی در سطح کشور به حمایت همه جانبه از شرکت‌های مبتنی بر دانایی و خلاقیت و جذب سرمایه‌گذار بپردازد.

مدیران این پارک در تلاش هستند تا زمینه تجاری سازی و بازاریابی ایده‌های نوآورانه و فناورانه را فراهم کنند و نقش کلیدی در یاری رساندن به حضور فعال این شرکت‌ها در سطوح ملی و بین‌المللی داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز