خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

ساماندهی سواحل دریاچه ارومیه/ ساخت مجتمع‌های تفریحی برای گردشگران / اختصاص مکان‌هایی برای لجن‌درمانی

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۸۵۵

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی از ساماندهی سواحل دریاچه ارومیه و ساخت مجتمع های تفریحی جدید در اطراف این دریاچه خبر داد.

جلیل جباری در گفت وگو با ایلنا، با اشاره به احیای دریاچه ارومیه و لزوم توسعه صنعت گردشگری در استان از ساخت مجتمع های تفریحی جدید در سواحل دریاچه خبر داد و افزود: مسیرهای دسترسی به سواحل ارومیه نیز  ساماندهی خواهد شد.

جباری افزود: سال گذشته مسیر دسترسی به ساحل دریاچه ارومیه از سمت گورچین قلعه و کاظم داشی به طول دو کیلومتر تعریض و آسفالت ریزی شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تمامی سواحل در یاچه ارومیه در حال محوطه سازی است، افزود: هم اکنون کانکس ها و دوش های سیار برای نصب در این سواحل آماده است ولی با توجه به محدودیت های کرونایی در سواحل ارومیه این کار صورت نگرفته است

جباری در ادامه با اشاره به خواص لجن درمانی دریاچه ارومیه گفت: امسال با توجه به احیای دریاچه ارومیه و ورود گردشگران از اقصی نقاط کشور و حتی خارج از کشور مکان‌هایی در سواحل دریاچه برای لجن درمانی در نظر گرفته شده است که با برداشته شدن محدودیت های کرونایی این مکان ها ساماندهی خواهند شد.

مدیر کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی تصریح کرد: بعد از اتمام محدودیت های کرونایی در سواحل دریاچه ارومیه، دو مجتمع گردشگری دهکده ساحلی چی چست و مجتمع گردشگری باری ارومیه آماده پذیرایی از مسافرین و گردشگران است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز