خبرگزاری کار ایران

اقوامی به ایلنا خبر داد:

رسیدگی به سه هزار و ۹۱۳ فقره پرونده تعزیرات حکومتی در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۸۷۹

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی گفت: در سه ماهه نخست سال جاری تعداد سه هزار و ۹۴۶ فقره پرونده به این اداره وارد شده است.

محمد اقوامی در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به آمار سه ماهه اداره کل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: در سه ماهه نخست سال جاری تعداد سه هزار و ۹۴۶ فقره پرونده به این اداره وارد شده که از این تعداد به سه هزار و ۹۱۳ فقره پرونده رسیدگی شده است.

وی با اشاره به اینکه طی این مدت در بخش کالا و خدمات دو هزار و ۶۲۰ فقره پرونده به تعزیرات حکومتی استان وارد شده است، افزود: از این تعداد پرونده به دو هزار و ۶۰۵ فقره پرونده رسیدگی شده است که نسبت به مشابه سال گذشته ۹ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه پرونده‌های وارده در بخش کالا و ارز ۱۵ درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است، بیان کرد: در سه ماهه نخست سال جاری در بخش کالا و ارز یک هزار و ۲۱۱ پرونده که یک هزار و ۱۹۳ مختومه شده است.

وی تصریح کرد: همچنین در این مدت شعب رسیدگی به جرایم قاچاق از تعداد ۱۱۴ فقره پرونده وارده در بخش بهداشت و درمان به ۱۱۴ فقره رسیدگی شده است که نسبت به سال گذشته ۲۴ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

اقوامی با اشاره به اینکه کل محکومیت صادر شده در این مدت در سه بخش کالا و خدمات، بهداشت و درمان و کالا رو ارز ۳۲۶ میلیارد و ۶۴۴ میلیون و ۳۳ هزار و ۳۳۹ ریال بوده است، عنوان کرد: از این میزان محکومیت، ۳۹ میلیارد و ۷۴۷ میلیون و ۶۳۱ هزار و ۹۴۷ ریال مربوط به بخش کالا و خدمات است.

وی بیان کرد: همچنین طی این مدت در بخش بهداشت، دارو و درمان متهمان را علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت به پرداخت یک میلیارد و ۱۱ میلیون و ۷۵۰ ریال و در بخش کالا و ارز ۲۸۵ میلیارد و ۸۸۴ میلیون و ۶۵۱ هزار و ۳۹۳ ریال جزای محکوم کردند.

اقوامی به عمده فروانی تخلفات از سوی ضابطین در این مدت اشاره کرد و گفت: عدم درج قیمت، گرانفروشی، تقلب، کم‌فروشی، عدم ارائه فاکتور‌، صدور فاکتور، تداخل صنفی از جمله تخلفات در سه ماهه نخست سال جاری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز