خبرگزاری کار ایران

صدیقی به ایلنا خبر داد:

پرداخت ۶۱۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در تکاب

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۸۴۰

رئیس کمیته امداد تکاب از پرداخت ۶۱۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال زایی در سه ماهه نخست امسال، به مددجویان این اداره خبر داد.

یوسف صدیقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: در سه ماهه نخست امسال، در راستای ایجاد اشتغال پایدار و توانمندسازی مددجویان تکاب، بیش از ۶۱۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی پرداخت شده است.

وی ادامه داد: میزان تسهیلات اشتغال‌زایی ۳ ماهه پرداخت شده در تکاب نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۲۹ درصد افزایش داشته است.

رئیس کمیته امداد تکاب افزود: این میزان تسهیلات اشتغال‌زایی جهت ایجاد ۲۸ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد تکاب هزینه شده است. 

وی عنوان کرد: مردم خیر و نیکوکار تکاب در سه ماهه نخست امسال بیش از ۴۷ میلیون تومان صدقه پرداخت کرده‌اند.

صدیقی با اشاره به افزایش پرداخت صدقه در تکاب، بیان کرد: کمیته امداد این شهرستان در سه ماهه نخست امسال بیش ۱۵ میلیون تومان زکات جمع‌آوری  و برای رفع‌ نیازهای متعدد محرومان هزینه کرده‌ است.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون ۳۶۹ نفر از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد تکاب بوده و از این نهاد خدمات همه جانبه حمایتی دریافت می‌کنند.

رئیس کمیته امداد تکاب تاکید کرد: هم‌اکنون یک‌هزار و ۱۷۳حامی نیکوکار با کمیته امداد این شهرستان همکاری داشته و حمایت از ایتام و فرزندان محسنین تکاب را عهده دار هستند.

وی یادآور شد: در سه ماهه نخست امسال  ۳۷ خانواده  برابر با ۱۰۷ نفر از نیازمندان این شهرستان،  تحت حمایت کمیته امداد تکاب قرار گرفته و از خدمات مختلف حمایتی  بهره‌مند شده‌اند. 

صدیقی اظهار کرد: اهتمام در ساخت مسکن مددجویی، افزایش تسهیلات اشتغال‌زایی، تلاش در راستای توانمندسازی مددجویان و خروج از چرخه حمایتی، توسعه مراکز نیکوکاری و جذب حداکثری خیران از اهم اهداف و برنامه‌های کمیته امداد تکاب تا پایان سال جاری است.

وی گفت: هم اکنون سه هزار و ۶۸۹ خانوار برابر با هفت هزار و ۹۶۲ نفر تحت حمایت کمیته امداد تکاب هستند.

رئیس کمیته امداد تکاب خاطرنشان کرد: تعداد مددجویان تحت حمایت تکاب در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته ۳ درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز