خبرگزاری کار ایران

شکری به ایلنا خبر داد:

مراجعه بیش از ۱۶ هزار وسیله نقلیه سنگین به مراکز معاینه فنی آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۲۵۶

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: امسال بیش از ۱۶ هزار، انواع وسیله نقلیه سنگین و نیمه سنگین به مراکز معاینه فنی و مکانیزه آذربایجان غربی مراجعه کردند.

ارسلان شکری در گفت‌وگو با ایلنا بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان خرداد جهت نظارت بر ایمنی وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین بیش از ۱۶هزار دستگاه انواع وسائط نقلیه سنگین شامل کشنده،کامیون ، بارگیر ، کامیونت ، اتوبوس و مینی بوس به مراکز معاینه فنی و مکانیزه استان مراجعه کرده و مورد ارزیابی فنی و ایمنی قرار گرفتند.

وی افزود: از این تعداد یاد شده انواع وسیله نقلیه سنگین و نیمه سنگین به مراکز معاینه فنی ، ۱۸۹۰ خودرو از معاینه فنی رد شده و ۱۴۶۱۶  خودرو نیز برگه قبولی دریافت کردند .

شکری در خصوص آمار مراجعه به مراکز معاینه فنی و مکانیزه در سه ماهه نخست سال جاری افزود: انواع کامیون به تعداد  ۵۷۴، انواع کشنده به تعداد ۴۲۶ و انواع بارگیر به تعداد ۱۵۷ به ترتیب جزو بیشترین آیتم های وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین مراجعه کننده به مراکز معاینه فنی استان بودند و ۴۵ دستگاه اتوبوس و ۵۳ دستگاه کامیونت و ۱۱۳ دستگاه مینی بوس نیز از دیگر وسایل نقلیه عمومی جاده ای را شامل می شوند که به مراکز معاینه فنی استان مراجعه کردند.

وی خاطر نشان کرد: عمل نکردن صحیح سیستم ترمز بیشترین علت ردی معاینه فنی در کامیون ها و کشنده ها بوده و آلاینده ها در کشنده ها  و نور چراغ ها از دلایل دیگر عدم قبولی این وسایل نقلیه در معاینات فنی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از صاحبان شرکتهای حمل و نقل کالا و مسافر و رانندگان وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین خواست با جدیت تمام مسایل فنی و ایمنی را رعایت کنند و با کارشناسان فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی هماهنگی و همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز