خبرگزاری کار ایران

آقازاده به ایلنا خبر داد:

ادامه وضعیت قرمز کرونایی در آذربایجان غربی/ بستری ۸۲۳ نفر با سندرم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان

asdasd
کد خبر : ۹۳۵۹۱۶

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی جزو استان های وضعیت قرمز بوده و ۸۳۲ نفر با سندرم حاد تنفسی در بیمارستان های استان بستری هستند.

جواد آقازاده در گفت وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه آذربایجان غربی جز استان‌های با وضعیت قرمز در کشور است، افزود:تعداد ۸۲۳ نفر با سندروم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد۳۴۴ نفر به طور قطع به بیماری کویید ۱۹ مبتلا و ۴۸۸ نفر مشکوک به این بیماری هستند.

وی افزود: یک دستگاه سی. تی اسکن در  بیمارستان خوی از دیروز راه اندازی شده و به تجهیزات درمانی این شهر افزوده شده است.

آقازاده خاطرنشان کرد: در راستای تجهیز بیمارستان‌های استان، دو دستگاه سی.تی اسکن برای شهرهای ارومیه و میاندوآب نیز به زودی به حوزه درمان این شهرها افزوده می شوند.

وی ادامه داد: در برخی موارد نتیجه‌تست PCR منفی بوده اما نتیجه CT مثبت است که در این صورت می‌بایست این افراد را نیز جزو بیماران مبتلا به کویید ۱۹ تلقی کرد.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی آذربایحان غربی با اشاره به رعایت فاصله گذاری اجتماعی،افزود: مردم زدن ماسک و اصول بهداشت فردی را رعایت کرده و از حضور در تجمعات خوددادی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز