خبرگزاری کار ایران

مژدهی فر به ایلنا خبر داد:

پرداخت کرایه تاکسی‌ها در ارومیه الکترونیکی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۳۴۱۱۳

رئیس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه از الکترونیکی شدن پرداخت کرایه تاکسی‌های در این شهر خبر داد.

مهدی مژدهی‌فر در گفت‌وگو با ایلنا با اشاره به بیماری کرونا، الکترونیکی کردن پرداخت کرایه تاکسی‌ها را ضروری دانست و اظهار داشت: سال‌های گذشته فراخوان‌هایی برای الکترونیکی کردن پرداخت کرایه تاکسی‌ها داده شد و چند شرکت نیز اعلام آمادگی کردند ولی در آن برهه توافقی انجام نشد.

وی با بیان اینکه ۵ هزار و ۷۶۰ تاکسی در ارومیه فعال است، اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا تنها ۳۰ درصد تاکسی‌های ارومیه فعال بوده و بیشتر به صورت گردشی فعالیت می‌کنند.

رئیس سازمان حمل ونقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه ادامه داد: هم اکنون با توجه به حساسیت موضوع، زمینه برای عقد قرارداد با یک شرکت برای الکترونیکی کردن پرداخت کرایه‌ها فراهم شده و به زودی عملی می‌شود.

مژدهی‌فر با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۳ هزار ماسک رایگان بین رانندگان تاکسی توزیع شده است، تصریح کرد: یک‌هزار و ۳۵۰ طلق جدا کننده بین مسافر و راننده نیز در بین تاکسی‌های ارومیه نصب شده ولی برخی رانندگان پس از مدتی این طلق‌های جدا کننده را برداشته و استفاده نمی‌کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر از ۲۹۳ اتوبوس خصوصی ارومیه تنها ۱۰۰ اتوبوس فعال است و اتوبوس‌های بخش ملکی نیز فعالیت ندارند.

رئیس سازمان حمل ونقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه ۱۵۵ بازرس در سطح شهر ارومیه رانندگان تاکسی را رصد می‌کنند، خاطرنشان کرد: تعداد نیروی بازرسی نسبت به تاکسی‌های فعال کم است و بنابراین از همشهریان تقاضا می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی رانندگان تاکسی و اتوبوس با شماره ۱۳۷ تماس بگیرند تا سازمان بتواند به بهترین نحو نظارت داشته و برخورد داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز