خبرگزاری کار ایران

در پی افزایش دوباره کرونا در بسیاری از استان‌ها ؛

چند شهر آذربایجان غربی به مدت دوهفته تعطیل شدند/ احتمال تعطیلی استان قوت گرفت

asdasd
کد خبر : ۹۳۳۶۴۷

با شیوع دوباره کرونا، شهرهای آذربایجان‌غربی یکی پس از دیگری تعطیل می‌شوند که با تداوم وضعیت قرمز، احتمال تعطیلی کل استان قوت گرفته است.

به گزارش ایلنا؛ کرونا به سمت غرب کشور حرکت کرده است، وضعیتی که  آذربایجان‌غربی را در وارد وضعیت قرمز کرده و از طرفی با توجه به ترددهای مرزی، شهرهای هدف را به سمت قرنطینه برده است.

روز سوم تیر ماه بود که بازار، صنوف، اماکن ورزشی، تمام پارک‌ها، اماکن تفریحی و تفرجگاه‌ها در ارومیه برای جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا به مدت ۲ هفته تعطیل شدند.

دیروز نیز رئیس ستاد پیشگیری از کرونای بوکان ،خبر از تعطیلی تمامی واحدهای صنفی به‌غیر از واحدهای نانوایی، خواربار فروشی، قصابی، میوه فروشی‌ها و مراکز عرضه مواد پروتئینی از روز سه‌شنبه هفته جاری داد.

امروز نیز طی خبری اعلام شد تمامی بازارها، اصناف، تفرجگاه‌ها و پارک ها در سطح شهر و روستاهای پیرانشهر به جز خدمات ضروری از فردا تا اطلاع ثانوی تعطیل شوند.

امروز صبح -سه‌شنبه 10 تیرماه-نیز بر اساس اعلام شبکه بهداشت شهرستان چایپاره و طبق مصوبه استانی ستاد کرونا فعالیت تمامی صنوف و کسبه این شهرستان به جز برخی اصناف به مدت دو هفته تعطیل  شدند.

با توجه به وضعیت موجود و افزایش تعداد شهرستان‌های تعطیل شده، احتمال می‌رود تعداد این شهرها روز به روز افزایش یابد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز